Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

משמורת משותפת – להתגרש בבריאות

בעבר, היה נהוג שבתום תהליך הגירושין יבחרו ההורים במשמורת מלאה על הילדים. כיום, נראה שנהוג דווקא לבחור משמורת משותפת המתחלקת באופן שווה בין בני הזוג. באופן עקרוני המשמעות היא שלילדים יש שני בתים הכשירים להעניק להם את כל צרכיהם, והמעבר בין האם לאם מתבצע בהתאם להסכם שנקבע מראש.

איך תדעו אם גם לכם מתאימה משמורת משותפת

נשמע אידאלי, נכון? ובכן משמורת משותפת לא תמיד מתאימה לכולם, מי שיקבע הוא כמובן בית המשפט ועל מנת שזה יקרה, ישנם 3 תנאים שיהיו חייבים להתקיים:

צילום: ללא

להתאים את עצמכם למצב

נשאלת השאלה מדוע משמורת משותפת הפכה פתרון פופולארי עבור רבים. ראשית, ניתן לראות שינוי אדיר בתפישה של האבות והאמהות, את הלך הדברים בבית; פתאום אבות מעוניינים להיות מעורבים יותר, לקחת חלק פעיל בגידול הילדים ועוד. מאידך, האמהות מעוניינות לשבור את הסטיגמה שהייתה נהוגה עד כה, לצאת מהבית ולהפוך לאמהות עם קריירה מקצועית של ממש.

אם כן, נראה שהפתרון הנ"ל משמעותו שכל הצדדים יהיו מרוצים – כל אחד מהם יוכל להגשים את עצמו, לקחת חלק בגידול הילדים ולדאוג לקריירה. הילדים לעומת זאת יהנו מהורים מתפקדים ומאושרים, וממשפחה שלמה, רק טיפ טיפה אחרת. בואו גם אתם ללמוד על התהליך יחד עם עורכי הדין המקצועיים, ולצאת שלמים יותר מתהליך הגירושין הלא פשוט.

Exit mobile version