Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

משרד המבקר:לאן נעלם מוטי זפט?

מדור ביקורת חדש על עלוני השבת יוצא לדרך עם חלוקת ציוני טר"ש וצל"ש לכלי התקשורת המגזריים. והשבוע: העלון החדש שיצא לאור, מהעיסוק החברתי של 'עולם קטן' ומי זוכה בפרס המודעה הטובה ביותר?

למסגר ולתלות:
העיסוק ההולך וגובר בתורת הרב קוק זצ"ל הביא את מוסד הרב קוקלהצטרף לטרנד עלוני השבת ולהפיק עלון שבת חדש תחת השם המקורי: "לאורו"  בו הובאו שלל מדרשים על תורת הרב קוק.  כיאה לעלון מבית הרב קוק המדובר בעלון שבת מעט כבד אך מהווה מוצר חובה עבור חובבי הז'אנר.

עלוני שבת ועיתונים מצב הרוח צילום עמיעד טאוב

עלון שבת לשולחן שבת:
"עלון שבתון",  הפתיע השבת עם כתבה בעד חבר'ה שילכו לרבנות.  ייתכן מאוד שהכתבה ממומנת אך זה עדיין יפה ביחס לעמדה הליברלית יחסית של העלון בכל הקשור לעניינים אלו. אגב השבת נעדר ללא הסבר טורו המומלץ של בעלי העלון "שבתון", מוטי זפט. בחלק של הטר"ש ניתן למנות גם את ריבוי מודעות הפרסום העוסקות בפרסום חופשות לחו"ל.

חברתי זה הכי אחי:
עלון השבת "עולם קטן"  הוותיק אשר שבבוע שעבר הצטרף למחאת הנכים עם פרסום מאמר תחת שם עט של אחד הנכים ממטה המאבק אשר קבל על יחס הדתיים למאבק. פרסם השבוע מאמר תגובה של הרב סדן שהסביר כי המאבק של הנכים כעיקרון צודק אך הדרישה שלהם לא הלכתית וזאת בגלל שהם רוצים שכולם יקבלו שכר מינימום גם אם יש להם משכורת טובה (כמו מנכ"ל בנק הפועלים) צל"ש ל'עולם קטן" על עיסוק חברתי שוטף.

פרס המודעה הטובה ביותר
ספריית בית אל פרסמה מודעה שגורמת לך לקרוא בין השורות.

הערות\הארות נשלח לשלוח ישירות למשרד המבקר achealebo1@gmail.com

Exit mobile version