Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

משרד המבקר :נשות השב"ס והאסטרונאוטים הצעירים

והשבוע: בעולם קטן שכחו לתת קרדיט לרחלי בודה מלק, איך קשור חודש אלול לנשות השב"ס?

צל"ש לעלון השבת הוותיק "עולם קטן" אשר יצא עם כתבה על סטודנטים שטסו לתחנת החלל הקרקעית של נאס"א בשביל להכשירם ללימודי חלל ומדעים בבתי הספר בישראל. הכתבת איילת כהנא הצטרפה לביקור וסיקרה מקרוב את האסטרונאוטים לעתיד.קצת פחות עובדות מדעיות מעייפות היו מתקבלות בברכה.

גם הטר"ש לאנשי עולם קטן ששכחו קרדיט מהו. בעלון פרסמו כתבה גדולה על ילדה גאונה , שרית שטרנברג בת ה- 16. ילדה מחוננת שאיתרה פתרון לוירוס האנתרקס הקטלני. כמה חבל שרחלי בודה מלק פרסמה את הכתבה כבר לפני שבועיים בעיתון מוצ"ש ובאתר אנרג'י. קרדיט לא היה שם….

עלוני שבת ועיתונים מצב הרוח צילום עמיעד טאוב

עלון השבת התורני" קרוב אליך" פרסם השבת מספר כתבות על דרכי התשובה לקראת חודש אלול בו אנו נמצאים. הבולטת שבהם סקרה פועלם של נשות השב"ס אשר עוסקות בשיקום האסירים. ענבל וייס ראיינה את הנשים במקצועיות מעוררת השראה. אם בהנהלת העלון היו משכילים לעצב אותו בהתאם לרמת הכתיבה של ענבל אולי חודש אלול היה פחות "כבד" עבורם.

חברתי זה הכי אחי :
עלון השבת הוותיק "שבתון" פתח את שנת הלימודים עם כתבה על אנשי חינוך שעוזבים באמצע הדרך. על הכתבות היה חתום… אף אחד ולא ממש ברור למה.

פרס מודעת השבוע לקברניטי היישוב המתפתח "לשם" עם מודעה מחוכמת בה רואים תמונה של שולחן מלא במחברות , בצירוף  האמרה "אם כך נראה שולחן הסלון שלכם, סימן שהילד שלכם צריך חדר גדול יותר".

תלונות ומענות ניתן להעביר ישירות למשרד המבקר:achealebo1@gmail.com

 

Exit mobile version