Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

משרד פרסום אפקטיבי ויעיל – איך מגיעים לזה?

כשזה נוגע למדיה חברתית, אנחנו כנראה יכולים להניח שמדובר ביכולת של בית עסק, לדבר עם לקוחות פוטנציאליים. ובכן, זו בהחלט אפשרות. אך רבה מזו, היא האפשרות של אדם, שבמקרה יש לו עסק – לדבר עם אנשים אחרים, שהוא יכול לפגוש, להכיר ואולי גם לתת להם דבר מה רלוונטי, יקר ובעל ערך עבורם.

על כן, חשוב לבדוק מה אנחנו מציעים ולמי. אם לדוגמה, אנחנו מסתכלים על מה שקורה עם מועדני ספורט, כמו גם קבוצות ספורט – אנחנו יכולים לראות שבעולם, באופן כללי, אפשר שיש קבוצות ומועדוני ספורט מסוימים – אשר נמצאים בקשר רציף ותדיר יותר עם העוקבים שלהם. לכריסטיאנו רונאלדו לדוגמה, בנקודת זמן מסוימת – היה (לפי כתבות מסוימות באינטרנט) יותר מארבעים מיליון עוקבים בטוויטר, ואף יותר מזה באינסטגרם.

עכשיו, מעבר לכך שזה יכול להניב הטבות מסוימות – כמו אנשים שפשוט יכולים לבוא לראות אותו משחק (כי הם נחשפים אליו יותר ברשתות החברתיות, ואולי מרגישים חיבור, ואולי חשוב להם לראות לבוא אותו משחק), ועל כן לאפשר מכירה רבה יותר של כרטיסים לאירוע בו הוא משתתף. כמו גם במקרה שמותג כלשהו מבחין שלאדם מסוים יש כמות דיי גבוהה של אנשים שקוראים ומקשיבים למה שהוא משתף, ועל כן מעוניין להוות ספונסר לאותו אדם. מעבר לכך שהדבר יכול להניב הטבות אלו ואחרות – זה למעשה ממש יכול לעזור לאותו אדם, להיות בקשר עם האנשים שתומכים בו, שרוצים לראות אותו מצליח, ושמחים לקבל ממנו השראה.

בעלי עסקים יכולים "לנצל" זאת, בכך שהם ייזכרו שהם למעשה אנשים בפני עצמם. לא ישויות ממשלתיות, או רובוטים – והם יכולים לדבר ללקוח האידיאלי שלהם באופן ישיר וכנה. הם יכולים להתעניין בשלום הלקוח האידיאלי, לשתף תובנות, לתת מתנות – לא מתוך ניסיון לקדם עסקים או שיווק, שכן בעידן של היום – אפשר שההתייחסות של הלקוח לבית העסק היא יותר מחומרית – אלא מתוך בקשה ליצור חיבור אמיתי.

לתת מהלב, מתוך תמיכה בקהילה

הדבר יכול לקבל ביטוי, בבעלי עסקים שכותבים בלוג מקצועי על התחום שלהם. או פשוט מספרים משהו מהחיים שלהם. או פשוט מבינים לעומק את הבעיות של הלקוח שלהם. משרדי פרסום מסוימים יכולים להבין את העניין הזה למידה דיי גבוהה, ואפילו לשרטט מעין מסע לקוח. מסע הלקוח הוא כלי אשר משרד פרסום דיגיטלי ומפרסמים מסוימים משתמשים כדי לנסות לבדוק איפה הלקוח נמצא, ומה יאפשר לו להגיע לשלב הבא.

אך אפשר שגם כלי זה לא בדיוק יהיה רלוונטי בעולם של היום – כיוון שחשוב מאוד להיות בהקשבה, להיות אנושיים, בחמלה ולנסות להעצים את האנשים סביבנו בכל דרך שמרגישה לנו לנכון. אנחנו לא ניכנס לפרקטיות של הדבר בכתבה כה קצרה, אלא שרצינו להצביע על הפילוסופיה של כך. באם רוצים להעמיק קצת לרובד הפרקטי של שיווקי אינטרנטי ודיגיטלי, ניתן כמובן לפנות למשרדי פרסום שלדעתנו יש בהם מן היכולת לקדם את החשיבה, ואת הפרויקטים הדיגיטליים שלנו. בין השאר, ניתן להיוועץ עם חברינו במשרד פרסום ירדן דיגיטל, כדי לבדוק אם יש להם עצות והבנות להמשך הדרך.

Exit mobile version