Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לילה לבן 2017

"מוניקה סקס" שיילדה כל כך הרבה להיטים כמו "עוד פעם" "גשם חזק" "מספיק בן אדם" "השמלה ממדריד" "מכה אפורה" ועוד … הולכת להופיע ב"לילה לבן 2017" ביפו העתיקה בחינם!!! 

אני ממש לא יכולה להישאר אדישה לעובדה שהלהקה האגדית האהובה עלי ביותר, זאת שגדלתי עליה ואיתה, הולכת להופיע השבוע חינם ביפו העתיקה.

"לילה לבן" זה הזדמנות בשבילי להפוך ליום אחד לתל אביבית גאה ולהנות ממוסיקה טובה ואיכותית עם משפחתי.

הופעות חיות. צילום באדיבות pixabay

אני מודה שמאז שהפכתי אמא , אני פחות ופחות יוצאת למועדנים כמו בעבר , ורק לעיתים נדירות אני זוכה לראות ולהיות בהופעות חיות גם בגלל שאין באמת זמן (בכל זאת הפכנו להורים ופחות בליינים) וגם בשל סגנון מוסקלי שונה שלי ושל בן זוגי.

להופעות ב"לילות הלבנים" קל לי לקחת חלק, דווקא ואולי בגלל שלשם אפשר להגיע בשמחה עם כולם (אפילו עם הילדים הפרטיים), ולהנות מהופעה טובה מול אורו של הירח.

ולמרות אהבתי הכנה לכל חברי הלהקה המכובדים בעבר ובהווה, אני בוחרת לדבר, לספר, להלל ולהמליץ דווקא על המתופף האגדי שלהם שחר אבן צור(שבהשראתו אפילו לקחתי בעבר בעצמי כמה שעורי תיפוף).

שחר אבן צור (ותזכרו את השם הזה!!) הוא אחד מאבני היסוד בעיני של המוסיקה הישראלית במיטבה. בשנים האחרות ניתן לזכות לראות ולשמוע אותו לא רק ב"מוניקה סקס" אלא גם בהרכב שלו, כזמר. כשתשמעו אותו תבינו שהוא לא רק מתופף מושלם, הוא גם זמר מהמם שבעזרת מילים נכונות ולחן מקסים הוציא , בין היתר , את השיר "אדם קדמון", שיר שאתם פשוט הולכים להתאהב בו.
שיריו בעיני צריכים לזכות ליותר השמעות ברדיו. (אצלי לפחות הוא מככב בפליליסט הפרטי ומושמע כמעט כל יום)
אז אפשר לשמוע אותו כאן ולהתאהב מיד וכמובן לראות אותו עם הלהקה המוכרת והמוכשרת, "מוניקה סקס", השבוע ביום חמישי  , ב"גן הפסגה" ב 21:00 ,ביפו.

Exit mobile version