Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מתי בפעם האחרונה פינקת את העובדים שלך?

כל שנה אותו סיפור ישן נושן – חגים, ימי הולדת ואירועים משמחים בפתח, והמעסיקים שוברים ראש (ושיניים) בניסיון לתת לעובדים את המתנה הטובה ביותר. ברשת ורדינון עלו על הצורך הזה, והחלו להציע לחברות ולמעסיקים מתנות לעובדים במחירים שפויים.

ככל שהעסק שלכם גדול יותר וכולל יותר עובדים, כך מתרבים האירועים השונים – מתנות לחגים, מתנות יום הולדת, מתנות חתונה ולידה ועוד. אומנם על המעסיק לא חלה שום חובה בחוק לתת מתנות לעובדיו, אך מרגע שהחל במסורת – עליה להימשך (אלא אם יש סיבה טובה להפסקתה).

אילו מתנות ראויות להינתן לעובדים?

לא כל מתנה תהיה לעניין; הכול בהתאם לסוג האירוע המדובר.

אם מדובר במתנת לידה, למשל, ערכה מהודרת של כלי כתיבה לא תתאים מן הסתם. אז מה בכל זאת עושים? הרי להתרוצץ בחנויות ובקניונים באמצע יום עבודה, זה בהחלט לא פרקטי (בטח ובטח ככל שמדובר בעסק גדול יותר, עם יותר עובדים ויותר אירועים לחגוג).

ורדינון לעסקים מציע מענה לכל הבעיות:

כרטיס המתנה הייחודי של ורדינון לעסקים כולל עשרות אפשרויות לבחירת המעסיקים, והעובדים יוכלו לקבל מבחר משלל המוצרים הטובים ביותר, ממותג הטקסטיל המוביל בישראל: מצעים איכותיים בשלל דגמים, חלוקי רחצה ומגבות רכות, אביזרים נלווים לחדר האמבטיה, כלי בית קטנים וחביבים שהופכים את הבית למקום נעים וחם ועוד.

ורדינון לעסקים מאפשר הן למעסיק והן לעובד ליהנות מהטוב שבכל העולמות, לצד שפע גדול של מוצרים המהווים תוספת ייחודית בכל בית. בין המוצרים הייחודיים שניתן לרכוש דרך ורדינון לעסקים, ניתן למצוא גם את סדרת V Disney הכוללת מגוון מוצרים עם דמויות דיסני האהובות. אם חשבתם שמוצרי דיסני הם רק לילדים, תתפלאו לשמוע שגם המבוגרים אוהבים אותם לא פחות – שמיכות קיץ, ציפות לכרית, שטיחוני אמבטיה קטנים וחמודים, תיקי בד ועוד.

מעבר לדילים הייחודיים לעסקים, כדאי לציין שהרשת מציעה גם גיפט קארד התקף הן לחנויות ורדינון והן לחנויות נעמן, המציעה כלי בית ומטבח. הגיפט קארד ניתן לרכישה בכל סכום, ולאחר מכן הוא יישלח לכל מי שתרצו ישירות למייל או בהודעת טקסט. אין יותר קל ופשוט מזה לרכישת מתנות איכותיות. השילוב בין מוצריהן של שתי הרשתות הופך את הגיפט קארד הייחודי הזה למתנה המושלמת, הן לצרכים פרטיים והן עבור מעסיקים המעוניינים לתת לעובדיהם כרטיס מתנה מורחב.

אז רגע לפני האירוע המשמח הבא אצלכם בחברה, בעסק או בארגון – צרו קשר עם ורדינון ופנקו את העובדים שלכם במתנה מושלמת לחג, ליום הולדת, לחתונה ועוד. זה בהחלט ישתלם – גם לכם וגם להם.

Exit mobile version