Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מתי הזמן הנכון להשקיע בחו"ל?

יותר ויותר אנשים מזהים את הפוטנציאל הגלום בהשקעות נדל"ן בחו"ל. בזכות התפתחות הטכנולוגיה והתעופה, העולם הגדול התכווץ והפך לכפר גלובלי שנגיש לכולם. בעוד חלום הדירה בארץ הולך ומתרחק, דווקא בחו"ל ניתן לרכוש נדל"ן במחירים נמוכים ובתשואה משתלמת במיוחד. אז מתי הזמן הנכון ביותר להשקיע בנדל"ן בחו"ל? ננסה לענות על כך בכתבה הבאה.

למה לי להשקיע בנדל"ן?

בעלות על נכס מקרקעין מספקת ביטחון כלכלי למשקיעים ונחשבת לאפשרות השקעה בטוחה ויציבה, יותר מאשר השקעה בבורסה ובשוק ההון. בעוד שאדם יכול לאבד סכומים גדולים בזמן קצר בבורסה – ירידה או צמיחה במחירי נכסים היא איטית והדרגתית יותר. במידה ומשקיעים במיקום גיאוגרפי נכון, הסיכון להפסדים מצטמצם כמעט לאפס.

אם כבר נדל"ן, למה דווקא בחו"ל?

מחירי הנדל"ן בארץ נמצאים בעלייה מתמדת משום שהביקוש גובר על ההיצע באופן חסר פרופורציה. אין שום סימן שמעיד על בלימה קרובה בעליית המחירים בשוק הנדל"ן הישראלי. אם לא די בזאת, בשנת 2015 מס הרכישה בארץ עלה ב-8%, וכך השקעת נדל"ן בחו"ל הופכת ליותר רווחת ויותר אטרקטיבית מאשר השקעה בארץ.

אז מתי הזמן הנכון להשקעה בחו"ל?

כבר הסכמנו שהשקעה בחו"ל היא השקעה בטוחה ומשתלמת. אך מתי הזמן הנכון להשקיע? האמת היא שכמעט בכל עת ניתן למצוא מדינות שהשקעת נדל"ן בהן משתלמת, והחוכמה היא לזהות את ההזדמנויות ברגע האמת ולנצל אותן. נדל"ן מניב בחו"ל בשנים האחרונות ניתן למצוא בחלק מערי אירופה – למשל במדינות כמו ספרד או הונגריה. בחלק מערי הבירה באירופה מחירי הנדל"ן זולים מאד בהשוואה למחירי הנדל"ן בארץ, כך למשל השקעה בבודפשט משתלמת במיוחד, אם לוקחים בחשבון שמחיר דירה בבודפשט זול יותר ממחיר דירה בפריפריה בישראל. גם התשואה בבודפשט נחשבת לגבוהה.

השקעה בנדל"ן בחו"ל – דווקא עכשיו

לסיכום, השקעה בנדל"ן בחו"ל היא השקעה בטוחה שיכולה להניב לכם הכנסה קבועה ואחוזי תשואה גבוהים. חבל שהכסף שלכם ישכב בבנק תמורת ריביות נמוכות, כשאפשר להשקיע אותו בנדל"ן בחו"ל וכך לייצר הכנסה פסיבית משתלמת.

Exit mobile version