Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מתי כדאי להשקיע בדירה?

הרבה אנשים מעוניינים היום להשקיע בתחום הנדל"ן, אבל הם מרגישים שהם לא יודעים מספיק בנושא. לשם כך יש יועץ נדל"ן. אנשים שואלים את עצמם האם כדאי היום לקנות דירה?  איפה כדאי  לקנות דירה להשקעה? השאלה מתי כדאי להשקיע בדירה היא שאלה מורכבת. ראשית, תלוי אם זו קניית דירה ראשונה למגורים או דירה נוספת להשקעה אם זו דירה למגורים ויש רק סכום התחלתי ואתם צריכים לקחת משכנתא. נשאלת השאלה  האם זה נכון או משתלם.

רכישת דירה ראשונה למגורים

הרבה זוגות היום מעדיפים ברגע שיש להם סכום התחלתי, לא לשלם יותר שכירות אלא לשלם את סכום השכירות כתשלומי משכנתא. ולרכוש בהדרגה דירה משלהם. כאשר אתם משלמים שכירות זה כסף שפשוט הולך לאיבוד ואילו שאתם משלמים על דירה ומשלמים תשלומי משכנתא אתם רוכשים בהדרגה נכס שיהפוך שלכם בסופו של דבר. הכסף לא הולך לאיבוד, זה כסף שאתם משקיעים בעצמכם. העניין שקשה לגייס את הסכום ההתחלתי שצריך לתת שרוכשים דירה. דרך לקיחת משכנתא, אבל יש פתרונות גם לזה. יש זוגות שהמשפחה עוזרת להם ויש זוגות שחוסכים תקופה כדי לגייס את הסכום ההתחלתי לפחות 10 אחוז מערך הדירה כדי שיוכלו גם לקחת משכנתא. זה תהליך ארוך ומורכב, אבל בסופו של תהליך, הוא משתלם.

רכישת דירה להשקעה

לגבי רכישת דירה להשקעה זה כבר נושא אחר. כאן רוכשים דירה שניה לפחות מעבר לדירת המגורים שלכם, כאן צריך לחשוב איזה דירה היא הרווחית ביותר מבחינת הכנסות של שכירות. בדירה להשקעה חשוב לראות שתוכלו להשכיר את הדירה בקלות. שהדירה תהיה מושכרת כמה שיותר זמן. אחרי שרכשתם את הדירה חשוב למצוא מהר שוכרים שיתחילו לשלם לכם שכירות, ויהפכו את הנכס לנכס מניב. בין אם אתם רוכשים דירה למגורים ובין רוכשים דירה להשקעה חשוב להתייעץ עם יועץ נדל"ן שיכול גם לתת לכם יעוץ כלכלי כלומר איך לרכוש את הדירה בחוכמה. וגם ייעוץ נדל"ני כלומר באיזה אזור יש דירות  להשכרה. איזה גודל דירה כדאי לקנות איזה דירה תניב יותר רווח איזה נקודות חשובות לדעת כשרוכשים דירה להשקעה ועוד.

Exit mobile version