Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מתי מתאים להזמין קייטרינג חלבי?

קייטרינג חלבי מתאים לכל אירוע, בעיקר בשל יתרונותיו הרבים. אחד היתרונות הוא מגוון עשיר מאד של מנות החל מגבינות מסוגים שונים, פשטידות, פסטות, סלטים, פירות, כריכים, קינוחים ועוד. בנוסף, הקייטרינג מתאים כמעט לכל אחד, בייחוד לצמחונים וגם לאלו שמעדיפים לא לאכול בשר מסיבות כאלה ואחרות.

יתרון נוסף לקייטרינג חלבי שהפך אותו לפופולרי בשנים האחרונות, הוא שמדובר באוכל קליל שלא מכביד על הבטן, וניתן לאכול אותו בכל אירוע. האירועים בהם מומלץ להזמין קייטרינג חלבי:

  1. ישיבות צוות – אם תרצו לפתוח את ישיבת הצוות בכייף, תוכלו להזמין קייטרינג חלבי לארוחת הבוקר או הצהריים ולפנק את העובדים שלכם במנות טעימות. מדובר בפינוק מרענן שיכול לעורר את העובדים ולעזור להם לצלוח את היום העמוס בעבודה. בנוסף, מדובר בפעילות מגבשת שיכולה לתרום למורל של העובדים.
  2. הפתעה ליום הולדת – במידה ותכננתם מסיבת הפתעה לחבריכם, רצוי להזמין קייטרינג חלבי שיוסיף ערך למסיבה. כמו כן, זה יחסוך לכם את ההתעסקות בהכנת המאכלים והמשקאות לאורחים ויאפשר לכם להשקיע בעיצוב המסיבה ובהפעלתה.
  3. יום גיבוש – אם אתם מחפשים רעיונות ליום כייף עבור הצוות שלכם, תוכלו להזמין קייטרינג חלבי לשעות הצהריים, לאחר שביצעו פעילויות מגבשות בבוקר. מדובר בארוחה שהיא לא כבדה ומהנה, כך שיוכלו להמשיך בפעילויות גם אחרי הארוחה.
  4. שבת חתן – לעיתים לאחר החתונה, יש ירידת אדרנלין ולא תמיד יש את הכוח להתעסק בהכנת אוכל לקראת שבת חתן, במיוחד אם הזמנתם כמות לא קטנה של אורחים. הפתרון לכך, הוא קייטרינג לאירועים שיוכל לחסוך לכם את הטרחה ויעניק לאורחיכם הנאה צרופה. קייטרינג חלבי יכול להעניק לאורחים שלכם תחושה שהשקעתם בהם.
  5. מסיבת רווקות – לרוב נוהגים לקיים את מסיבת הרווקות בשעות הערב או בימי שישי במהלך היום, לכן רצוי להזמין קייטרינג חלבי המכיל מנות קלילות ומרעננות, כך שלא יכבידו על הבטן. הרי בסופו של דבר חשוב שהחוגגות יהיו רעננות וערניות לקראת ההפעלות של מסיבת הרווקות שלכם.

ישנם אירועים שמתאים להזמין אליהם קייטרינג בשרי, אך אם אינכם רוצים להכביד על אורחיכם, הזמינו קייטרינג חלבי שלרוב מגיע במנות קטנות ומעוצבות כך שניתן לאכול אותם בביס אחד ועדיין לשבוע מהם (לאחר כמה ביסים כמובן(-: ).

תמונה באדיבות: pixabay
Exit mobile version