Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מתי צריך עו"ד נזיקין?

היום שלך התחיל כמו כל יום אחר. קמת בקושי מהצלצול מחריש האוזניים של השעון המעורר, עמדת בפקקים, קנית כוס קפה בדרך למשרד, ואז זה קורה – מכשול אקראי שגורם לך ליפול ולהשתטח על הקרקע. זה לא נעים, אבל זה עלול לקרות לכל אחד מאיתנו. במקרה של פציעה, מי אחראי לפיצוי ובאיזה סכומים מדובר? בדיוק לשם כך יש עורך דין נזיקין.

מה תפקידו של עורך דין נזיקין?

עורך דין נזיקין מתמחה בתביעת פיצויים עבור נזקים שנגרמו לאדם או לעסק. הנזק יכול להיות נזק גופני, נזק לרכוש, נזק כלכלי, פגיעה בעבודה, פגיעה במוניטין ועוד. במידה וניתן לאתר אדם או רשות אשר אחראים לנזק שנגרם, כדאי לפנות אל עורך דין נזיקין מומלץ שיוכל לטפל בנושא בצורה מקצועית ולהשיג פיצוי מקסימלי.

כיצד עורך דין נזיקין יכול לעזור לי?

במידה ונפגעת באופן שהותיר נזק, עורך דין המתמחה בתחום הנזיקין ילווה אותך לאורך כל הדרך. עורך דין נזיקין יידע להחליט האם יש הצדקה משפטית לתביעה ומה הסיכויים שתביעה כזאת תצליח. במידה ויש צידוק משפטי, עורך הדין יסייע באיסוף מסמכים והוכחות – מדובר בשלב קריטי להצלחת התביעה. עורך הדין הוא זה שמנהל את התביעה גם במהלך המשפט עצמו, תהליך שעלול להיות ארוך ומייגע ללא עזרה של עורך דין מיומן ומקצועי.

באיזה מקרים אנשים זכאים לפיצויים בגין נזיקין?

כל מקרה לגופו, כמובן, וזו אחת הסיבות שכדאי להתייעץ עם עורך דין נזיקין. אנשים שספגו פגיעה בעבודה, למשל, יכולים להיות זכאים לפיצוי כספי ממקום עבודתם. גובה הפיצוי תלוי בחומרת הפגיעה – במידה והפגיעה גרמה לנכות קבועה, גובה הפיצוי יהיה משמעותי. גם במקרים של נכות זמנית אשר פוגעת בתפקוד, הנפגע יכול להיות זכאי לפיצוי כספי. לא רק פגיעות בעבודה יכולות להצדיק פיצוי כספי – ניתן לקבל דמי תאונה מטעם ביטוח לאומי גם במקרה של פגיעה מתאונה שהתרחשה בבית, במהלך חופשה או בשעות הפנאי.

לסיכום, במקרה של פגיעה מכל סוג אשר גורמת לנזק – בין אם נפשי, כלכלי, או פיזי, בגוף או ברכוש, ייתכן שמגיע לך פיצוי כספי משמעותי. לשם כך יש להגיש תביעה בעזרתו של עורך דין נזיקין מקצועי.

Exit mobile version