Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מתנות לחתונה – לתת לזוג הצעיר מתנה שלא ישכח

הוזמנתם לחתונה של קרובי משפחה או חברים קרובים והחלטתם שלא רוצים ללכת על מתנה בנאלית של צ'ק, אז זה הזמן לבדוק אילו אפשרויות עומדות בפניכם בשביל לרכוש מתנות לחתונה, מתנות מקוריות ויעילות שבני הזוג יכולים ליהנות מהן.

לפני שנציג בפניכם שורה של מתנות שונות ומיוחדות שבני הזוג בוודאי ישמחו לקבל, נסביר בקצרה מדוע יותר ויותר אנשים מעדיפים לוותר על מתן צ'ק או כסף מזומן ובוחרים לרכוש מתנה לחתונה. ההסבר העיקרי לכך הוא, שצ'ק לחתונה זו אולי משהו שימושי שיכול לעזור לבני הזוג בהחזר עלויות החתונה אך זו לא מתנה אישית ולמען האמת זו גם לא מתנה מושקעת. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לרשום צ'ק, בעוד מתנה אנחנו צריכים ללכת לחנות ולקנות אותה. הסבר אחר הוא, שאם אנחנו רושמים צ'ק, אנחנו צריכים לרשום סכום מסוים, לא כולם יכולים להרשות לעצמם סכומים גבוהים, אז הם מעדיפים לקנות מתנה שהיא אולי בסכום נמוך אך מבטא יחס אישי הרבה יותר קרוב ואי אפשר לדעת כמה היא עלתה.

רכישת מתנות לחתונה נעשית, לרוב, מתוך מחשבה כיצד המתנה יכולה להיות שימושית ומתאימה לשני בני הזוג. גם אם אנחנו מגיעים לחתונה מהיכרות עם צד אחד. המתנה אמורה יכולה להיות כזו שתשמש אותם שנים רבות או מתנה חד פעמית, כפי שנראה בהמשך, מתנה שהיא הטבה מיוחדת שהם יכולים להשתמש בה לצרכים שונים או כזו שהם יכולים ליהנות ממנה ביום או ערב מיוחד.

דוגמאות של מתנות לחתונה

המתנות הקלאסיות לחתונה, הן כמובן כלי מטבח מיוחדים או מצעים מסורתיים. אלו מתנות שהיה נהוג לתת בעבר, הרבה לפני שהתחילו לתת צ'קים וכסף. הרעיון הוא לתת לבני הזוג דברים לבית שלהם במקום שהם יצטרכו לקנות אותם. במהלך השנים זה נעלם, בעיקר בגלל שכיום בני זוג גרים ביחד לפני החתונה והם כבר רוכשים בעצמם את הדברים השונים לבית. עם זאת גם היום לא מעט אנשים מעדיפים לרכוש כלי מטבח מיוחדים לזוג הצעיר, בעיקר בגלל העובדה הפשוטה, שכיום הכלים הם מאוד מתוחכמים ומיוחדים, ויכולים להוות מתנה מצוינת לחתונה.

צילום.עט תקשורת

מתנה אחרת שהפכה עם השנים קלאסית היא הזמנה לסדנאות זוגיות. אלו יכולות להיות סדנאות בישול, סדנאות אומנות ויצירה, אימוני ספורט ועוד. מדובר על סדנאות ששני בני הזוג יכולים ליהנות ביחד. כאן יש לברר תחילה האם בני הזוג אוהבים לעשות פעילות מסוימת ביחד, כך לא יווצר מצב שתרכשו להם הזמנה זוגית לסדנה שרק אחד מבני הזוג נהנה ממנה.

סוג אחרון של מתנות הן הזמנה לצימר או לארוחת ערב זוגית מיוחדת ואולי אפילו דיל טוב לסופ"ש בחו"ל. מדובר במתנות שכל זוג ישמח לקבל אחרי החתונה שלו. כך הם יוכלו ליהנות מקצת שלווה ומנוחה אחרי האירוע הגדול.

Exit mobile version