Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מתנות ליום האהבה שלא ישעממו אתכם

כמה פעמים חגגתם את יום האהבה במתכונת השגרתית שכולם חוגגים בה? כמה פעמים עשיתם את אותם דברים ושוב חזרתם עליהם בשנה שלאחר מכן? ברור שהמחשבה שעומדת מאחורי חגיגות יום האהבה היא להיות רומנטיים, להיות ייחודיים, לחגוג את האהבה הפרטית שלכם בדרך הכי אינטימית שיש ולזכור אותו לתמיד בזכות המתנות הקטנות והמחוות המוכרות. זה מובן מאליו שרוצים להכניס חיים בזוגיות במיוחד לאחר שנים, אבל יש דרך אחרת להתניע דברים כאלה והיא ההומור. בלי הומור אין בעצם אפשרות לעשות דברים מבלי להיתקל באי הבנות ובלי הומור אי אפשר להפתיע אף אחד ולגרום לו לחייך מכל הלב או לצחוק צחוק בריא מכל הלב. שוגיס היא חברה שהוקמה בדיוק בשביל זה – להחזיר את ההומור ואת הצחוק לחיים ואם אפשר לשלב אותו בחגיגות יום האהבה ולהתניע מחדש את הכרכרה הרומנטית שלכם זה בדיוק מה שאנחנו מכוונים אליו.

קרדיט PIXABAY

מתנות שעושות לכם חם בלב

עם יד על הלב, ברור שמתנות שמחממות את הלב חייבות להיות אישיות, לא חייבות להיות יקרות, וצריכות להתאים בצורה מושלמת למי שמקבלים אותן ולכן מתנות ליום האהבה הן המתאימות ביותר לרעיון של שוגיס – להדפיס פנים של האהובים שלכם על כל חפץ ופריט שנראה לכם מתאים להעניק במתנה, כדי שתוכלו לראות אותם שם כל הזמן וכדי להעלות חיוך על פני מי שמקבל אותם. לכן, המתנות של שוגיס ליום האהבה כוללות מבחר גדול של פריטים שמתאימים גם לבית וגם לרחוב, גם לעבודה וגם ללימודים, גם לשעות הפנאי וגם לבילוי, ובעיקר לשעות האינטימיות והרומנטיות שאתם מבלים יחד ונוצרים בחיבה.

איך זה נראה?

מתנה של שוגיס ליום האהבה היא הדפסה באיכות מעולה וברזולוציה מדויקת וטובה של כל תמונה שנראית לכם מתאימה לכך. שוגיס מכוונים בעיקר לכך שההדפסה תהיה של פני האהוב או האהובה, בתצורות שונות ועל פריטים איכותיים שמחזיקים מעמד זמן רב, ובכך אתם יכולים להפתיע במחוות אהבה רומנטית שבה החיוך ישחק תפקיד חשוב ויחדש את ההתלהבות מאירועים כאלה כמו יום האהבה או יום הנישואין או כל תאריך חשוב אחר. דמיינו את הרגע שבו אתם מעניקים מתנה כזאת ומחכים לחיוך הראשון שמגיע מיד עם פתיחת האריזה. חשבו על כל הפעמים שבהן תראו את השימוש במתנה שתזכיר לכם תמיד את יום האהבה. שוגיס בסך הכל רוצה להעניק לכם אפשרות ליצור זיכרון אהוב אחד שילווה אתכם שנים רבות, וזאת הדרך הבטוחה לכך.

Exit mobile version