Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מתנות מקוריות לחנוכה שקשורות לחג

חג החנוכה עוד רגע כבר כאן ואיתו שמונה ימים של נרות, סופגניות, לביבות וכמובן מתנות. אם אתם מגיעים להדלקת נר אצל בני משפחה או חברים, או לחילופין מחפשים מתנה לילדים או לבן/בת הזוג, איגדנו לכם רשימה של מתנות לחג חנוכה שהן גם מקוריות, גם מהנות וגם קשורות באופן ישיר לחג האורות! לכם נותר רק להתאים את המתנה הנכונה למקבל המתנה ולא לשכוח להוסיף מטבעות שוקולד וסופגניה מתוקה. 

כד קטן בעבודת יד

חג חנוכה הוא חג של ניסים ונפלאות, כאשר הנס הגדול מכולם הוא כמובן נס פך השמן שהספיק לשמונה ימים. אם אתם מחפשים מתנות מקוריות לחנוכה שקשורות לרוח החג, תוכלו לבחור בסדנת קרמיקה מגניבה וצבעונית, במהלכה עובדים עם גלגל אובניים ומכינים כדים, ספלים וכלים קטנים. תוכלו לבחור מנוי למספר שיעורים או סדנה חד פעמית. 

עיסוי שמנים מפנק 

חנוכה הוא כמובן חג השמן, ושמן לאו דווקא נמצא רק בסופגניות שאנחנו אוכלים. אם אתם מחפשים מתנה מקורית הקשורה לחנוכה לאדם שאתם אוהבים במיוחד, תוכלו לבחור בעיסוי בספא – רצוי עיסוי המשלב שמנים אתריים חמים ומפנקים. זוהי מתנה קסומה ורומנטית לאדם שחשוב לכם ואפילו יש לה קשר מגניב לחג!

קינוח צבעוני ומתוק

חנוכה הוא חג של סופגניות, שמן וכמה שיותר מתוק, ולכן מתנות לחג חנוכה לגמרי יכולות להתכתב עם המנהג הזה. תוכלו לבחור בסדנת קינוחים צבעונית ומתוקה לכבוד החג, או פשוט לתת למקבלי המתנה את האפשרות לבחור קינוח מופלא מתוך מגוון מאפיות וקונדטוריות לפי בחירתם, בדגש על סופגניה קלאסית או דווקא מארז דונאטסים מפתיע.

קרדיט תמונה: FREEPIK

מנוי לתיאטרון

חנוכה הוא חג של הצגות, פסטיגלים ומחזות זמר, אז אין ספק שמתנות לחג חנוכה יכולות לגעת בעולם התיאטרון והבמה. תוכלו לרכוש מנוי לאחד התיאטראות הגדולים בארץ, ובאם מדובר על מתנה לילדים ניתן לרכוש מנוי להצגות ילדים, כמו למשל מנוי להצגות בתיאטרון אורנה פורת. ניתן לרכוש גם כרטיסים ספציפיים להצגה מסוימת או למופע מוזיקה או סטנדאפ!

נרות ריחניים

חג חנוכה הוא גם חג הנרות, כך שמתנה שיכולה להיות מושלמת לחג היא נר ריחני, מפנק ויוקרתי שניתן לשים בסלון או בחדר השינה. ניתן לבחור גם וריאציה של נר ריחני – כמו דיפיוזר, קטורת ואפילו סבונים או קרמים. אם אתם מחפשים מתנה רומנטית, מתוקה וכזו שקשורה קשר הדוק לחג, נר יוקרתי לגמרי יכול להתאים למשימה.

דמי חנוכה – בצורת מתנה 

חלק בלתי נפרד מחנוכה הוא דמי החנוכה. אם אתם לא בטוחים אילו מתנות לחג חנוכה לקנות לאהובים שלכם, תוכלו לתת להם ביימי, כך שיוכלו להחליט בעצמם מהי המתנה או החוויה שהם רוצים לרגל החג, בין אם מדובר על סדנה, הופעה, חוויית אקסטרים או דווקא מתנה כמו גאדג'ט, מכשיר חשמל או בגדים – הבחירה בידיים שלהם! 

 

Exit mobile version