Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מתנפחים להשכרה – אטרקציה בלתי נשכחת

מתכננים יום הולדת לבן? הבת חוגגת עליה לכיתה א'? אתם אחראים על מסיבת חנוכה או פורים ואתם רוצים להפתיע באטרקציה מיוחדת? מתנפחים להשכרה זו דרך נפלאה להפוך כל אירוע משמח לבלתי נשכח ומשמח הרבה יותר.
אין ילד אחד בעולם שאינו נהנה מלקפוץ ולטפס על המתנפחים, זה הכייף הגדול ביותר עבורם ואתם יכולים לסדר להם הנאה גדולה בקלות ובמהירות. ההתקנה של המתקנים היא קלה ופשוטה, היא אורכת זמן קצר מאוד וגם ההובלה של המתנפחים היא הרבה יותר קלה ממה שאתם חושבים. מתנפחים להשכרה הוא מושג מאוד כולל כי האפשרויות שעומדות לפניכם הן שונות ומשונות החל ממגלשות ארוכות, טירות מפוארות, חיות מצחיקות ואפילו קירות טיפוס לקטנטנים. את המתנפחים אפשר כמובן לשלב עם מים ולהכפיל את הכייף של הילדים שלא יפסיקו להגיד לכם תודה לאורך כל האירוע.

מתנפחים להשכרה – בגן, בחצר, בפארק ובכל מקום

מתנפחים צילום באדיבות חברת בסט רנט

את המתנפחים אפשר למקם בכל מקום, הם אינם תופסים כל כך הרבה מקום והם מיועדים לפארק, לגינה, לחצר וההחלטה היכן לערוך את האירוע שלכם אינה צריכה להתחשב במתנפחים. יש הרבה מאוד דרכים להפוך את האירוע שלכם למיוחד ומרגש, מתנפחים להשכרה זו הדרך היעילה, הכייפית והטובה ביותר עבורכם ועבור הילדים שלכם. ילדים מאוד אוהבים לפרוק אנרגיה, הם אוהבים להשתולל ולשחק ואם הם יכולים לעשות זאת גם בלי נעליים זו בכלל חגיגה עצומה. המתקנים בטיחותיים והם אינם מסוכנים אם שומרים על כללי הבטיחות, תמיד עדיף שיהיה מבוגר אחראי שישים עין על הילדים אבל אין לכם מה לדאוג- המתקנים אינם מהווים סכנה עבור הילדים שלכם.

להרכיב בקלות, לפרק במהירות

ישנה סברה מוטעית שהתפעול את המתנפחים הכולל את הובלתם, ניפוחם ופירוקם בסוף האירוע דורש זמן רב ומאמץ גדול. זו טעות גדולה! את המנפחים אפשר להעמיס בכל רכב פרטי, הם מתכווצים לגדלים קטנים ביותר ואת הניפוח שלהם אפשר לעשות בדקות ספורות. אם יש לכם נקודת חשמל באזור אתם מסודרים, במידה ולא תצטרכו גנרטור להשלמת משימת הניפוח של המתקנים. בסוף האירוע הפירוק של המנפחים הוא קל ביותר וגם הוא אורך מספר דקות בלבד. ההנאה של הילדים מהמתקנים המתנפחים היא עצומה, גם עבורכם מדובר במשימה קלה מאוד, הרבה יותר ממה שחשבתם. חיוך של ילד שווה יותר מכל דבר, אחרי שתראו את החיוכים של הילדים שלכם ושל הילדים האחרים לאורך כל האירוע פשוט לא תוכלו לחכות לאירוע הבא רק כדי להזמין שוב את המתנפחים.

Exit mobile version