Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מתקין מצלמות אבטחה – איך בוחרים ומה חשוב לדעת?

מתקין מצלות אבטחה
 קרדיט תמונה: pexels

התקנת מצלמות אבטחה בבית או במשרד אינה מספיקה. אתה צריך שתהיה לך תוכנית לפקח על קטעי הווידאו. עם זה, אתה יכול לקבל התראות בטלפון שלך כאשר מזוהה תנועה. על ידי אחת ממצלמות האבטחה שלך. הדוגמאות הנפוצות ביותר למצלמת אבטחה היא זו המותקנת על גבי הבית או חלון. מצלמות אלו מחוברות בדרך כלל למערכות אוטומציה ביתיות מבוססות IP, כמו Z-Wave ו-ZigBee, מה שנותן לך את היכולת לנטר אותן. לדוגמה, אתה יכול להתקין גלאי תנועה בכל חדר שלך ולפקח על זה. Google Home משולב יותר עם Google Assistant, כך שזה קצת יותר מסובך להשתלב עם מערכות אוטומציה ביתיות אחרות. עם זאת, ייתכן שחלק מהשילובים של צד שלישי יהיו אפשריים בעתיד.

כאשר בוחרים מתקין מצלמות אבטחה חשוב לדעת מהן מהתוכניות הטובות ביותר לניטור קטעי וידאו כוללות:

-תוכנית אחסון בענן

-תוכנית שרת מקומית

-תכניות ענן ו-on-premise

התקנת מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה הן דרך מצוינת לשמור על בטיחות הרכוש שלך. ניתן להתקין אותם במספר מיקומים שונים, כגון השער הקדמי, החצר האחורית ופעמון הדלת. הם יכולים לשמש כדי לפקח על מי בא והולך מהבית או העסק שלך.

הסוג הנפוץ ביותר של מצלמת אבטחה היא כזו שמותקנת על התקרה או גבוה על הקיר. מצלמות מסוג זה בדרך כלל מוסתרות ומתמזגות עם הסביבה כך שאנשים לא יודעים שהם צופים בהם.

לסוג הבסיסי ביותר של מצלמת אבטחה יש עדשת זווית רחבה אשר לוכדת חדר שלם ללא עיוותים. מצלמה מסוג זה היא הטובה ביותר לניטור אזור כמו סלון או מטבח שבו חשוב לראות מה קורה בכל עת.

יש גם אבטחה מצלמה בעלת עדשה ארוכה, אשר לוכדת יותר פרטים. מצלמה מסוג זה טובה לניטור אזור כמו מוסך או מחסן בו חשוב לראות מה קורה מרחוק. כאשר חושבים על התקנת מצלמת אבטחה לבחוץ צריך לרכוש מצלמה עם עדשה רחבה ומצלמת עדשה ארוכה הן שתיהן סוגים בסיסיים של מצלמות אבטחה. מצלמת מחזיק מפתחות קטנה ובעלת רצועה חזקה לחיבורה למחזיק מפתחות. ניתן להציב מצלמה מסוג זה בכל עת מהמקפיא למקרר על מנת לצפות במתרחש. בדרך כלל הוא מצלם וידאו 1080p HD עם ראיית לילה, אך אינו מציע תכונות רבות כמו סוגים אחרים של מצלמות.

התקנת מצלמות אבטחה בבית

מצלמות הן דרך מצוינת לשמור על בטיחות הבית שלך. ניתן להתקין אותם בדרכים שונות, אך הפופולרי ביותר הוא להתקין אותם בחלק החיצוני של הבית שלך. הסיבה לכך היא שהם לא כל כך בולטים ועדיין יכולים לקבל תצוגה טובה של מה שקורה בחוץ.

מצלמות אבטחה הן דרך מצוינת לקבל תחושה של מה שקורה בבית או במקום העבודה שלך. הם יכולים לעזור לך לפקוח עין על הרכוש שלך ולוודא שהכל בטוח.

היתרונות של התקנת מצלמות אבטחה:

– הם יכולים לעזור לך לפקוח עין על הרכוש שלך ולוודא שהכל בטוח.

– תוכל לראות מה קורה בכל עת, גם כשאתה לא שם.

– תוכל לזהות איומים או סיכונים פוטנציאליים לפני שהם הופכים לבעיה.

– תוכל לעקוב אחר התנהגותם של אנשים שמגיעים לנכס שלך, מה שיכול לעזור בכל בעיה משפטית אפשרית בעתיד.

התקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף

מצלמות אבטחה מותקנות בבניינים המשותפים הפופולריים ביותר כדי להבטיח את בטיחות הדיירים שלהם. זהו נוהג נפוץ בקרב בעלי דירות ומנהלי נכסים שרוצים לוודא שהדיירים שלהם בטוחים בבניין. כאשר בעל בניין רוצה להתקין מצלמות, עליו לספר לדיירים שלו. ישנם חוקים במדינות מסוימות המכתיבים כיצד בעלי נכסים נדרשים ליידע את הדיירים שלהם על ההתקנה.

ישנם סוגים שונים של מצלמות אבטחה שניתן להשתמש בהן בהתאם למה שאתה רוצה לנטר. למשל, אם יש לכם חניה, אולי כדאי להתקין מצלמה שמנטרת אותה 24 שעות ביממה. כדאי להתקין מצלמת אבטחה המופעלת בתנועה ושומרת על פולשים. סוגים שונים של מצלמות אבטחה כוללים: מצלמות ראיית לילה, מצלמות כיפה, מצלמות טבעת, מצלמות IP ועוד!

התקנת מצלמות אבטחה בעסק

מצלמות אבטחה הן דרך מצוינת להגן על העסק שלך. הם פתרון חסכוני וקל להתקנה שיכול לשמש להרתעת גנבים ופולשים. הם יכולים לשמש גם כדי לסייע בזיהוי אדם או רכב המעורבים בגניבה מחנות, גניבה או סוגים אחרים של פעילות פלילית. במצלמות אבטחה ישים מציעות מגוון אפשרויות מעקב מצלמות אבטחה חיצוניות ופנימיות עבור העסק, הבית או מקום אחר. בנוסף יש גם חברות שמציעות צוות זמין 24/7 כדי לסייע לך בכל צרכי המעקב והאבטחה שלך.

מיקומי מצלמות האבטחה חשובות, הצעד הראשון הוא לזהות את האזורים הפגיעים ביותר בעסק שלך. אלו בדרך כלל הכניסות או היציאות, רציפי הטעינה ואזורי האחסון. לאחר שזיהית את המקומות האלה, עליך למקם אותם בצורה אסטרטגית כדי שיצלמו כמה שיותר קטעים. אם יש לכם מחסן, למשל, הציבו את מצלמות האבטחה בכניסות. אם יש לך חזית לחנות ורק כניסה/יציאה אחת, הצב את המצלמות שלך בנקודה זו. בכל הנוגע להצבת מצלמות אבטחה במחסנים: כדי להגדיל את הכיסוי ולהקטין את הנקודות העיוורות, מצלמות מוצבות במקומות אסטרטגיים ברחבי המחסן כגון רציפי טעינה או אחסון.

כדאי גם לחשוב לאן אתה רוצה שהעדכונים של המצלמה שלך יגיעו כדי שלקוחות יוכלו לראות מה קורה בחנות או במשרד שלהם מבלי שהם צריכים להיות שם בעצמם. אתה יכול לבחור חשבון מדיה חברתית, כתובת אימייל או אתר אינטרנט. יתרון נוסף של עדכון המצלמה שלך אם אתה רוצה שהציבור יראה מה קורה בחנות שלך הוא שאתה יכול להשתמש בה כדי לעזור להכשיר את הצוות שלך!

Exit mobile version