Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

נוחות מושלמת ב-7 מושבים – רנו גרנד סניק

נוחות נהיגה מושלמת בכל שבעת מקומות הישיבה, מערכות מולטימדיה חדישות ואיכויות כמו שרק צרפת יודעת להציג בפנינו – זוהי רנו גרנד סניק. אם אתם מחפשים אחר מרחב פנימי רב ברכב, אך גם לא מעוניינים להתפשר על איכות הנהיגה, יש לנו מה לחדש עבורכם.

בעוד שחלקנו נוהגים ברכבים משפחתיים או ספורטיביים אפילו, לחלקנו האחר אין ברירה אלא לנהוג ברכבים עם 7 מקומות ישיבה. רכבים אלו מרווחים ביותר, ומספקים חוויית נהיגה מאוד עוטפת ובטוחה. בניגוד לרכבים מאוד קטנים, שעשויים גם להיות מסוכנים בעת תאונה, רכבי 7 מקומות יהיו גדולים מאוד ומגוננים. במילים פשוטות, לגודל לפעמים יש משמעות נכבדה. אתם מוזמנים להכיר חוויית נהיגה קצת אחרת, חוויית נהיגה תוצרת רנו, צרפת.

נוחות צרפתית ואיכות עולמית

הצרפתים, מאז ומתמיד, ידועים בשל יכולתם לבנות ולייצר רכבים ספורטיביים מאוד, אך לא רק. בעוד שרכבי רנו כיכבו במסלולי מרוצי הראלי במשך שנים, הציבור שנוהג על מכוניות 7 מקומות לא נשאר מקופח. רכבי 7 מקומות מתאימים מאוד לקהל היעד הדתי והציבור הדתי, מה שהופך אותך מאוד נפוצים בארץ ישראל.

נוחות מושלמת ב-7 מושבים. רנו גרנד סניק. צילום: יח"צ

ואם מדברים על רכבי 7 מקומות ישיבה, מדברים על רנו גרנד סניק. כנראה, כשגרנד סניק הייתה בתהליכי בנייה ותכנון, קונצרן רנו לקח בחשבון שמשפחות ברוכות ילדים רוצות להתפנק, גם הן. וזה מורגש. כשיושבים בתוך רכבים אלו, אפשר לדמיין בקלות נסיעות מאוד ארוכות אל תוך השקיעה, גם אם מאחורה ישנם 6 ילדים, איך נגיד בעדינות, רועשים מעט. מומלץ לברר כעת מידע ומחירים אטרקטיביים על רנו באתר החברה המשווקת.

האבזור בגרנד סניק 7 מקומות

הגרסאות של רנו גרנד סניק (ישנה גרסת INTENSE וגרסת EXCLUSIVE) מגיעות ברמות אבזור מעט שונות, אך שתי הגרסאות של רכבים אלו מגיעות עם מערכות מולטימדיה וניווט. משפחות ברוכות ילדים רוצות להתפנק במהלך נסיעות, במיוחד בהתחשב בעובדה שבפעמים רבות, מדובר בנסיעות לטיולים של ימים ולילות.

עם רכב 7 מקומות אפשר לטייל בראש שקט לגמרי, למרות שלא מדובר ברכב המונע בעזרת מערכת הנעת 4X4. אמנם לשטח עמוק לא תוכלו להיכנס עם רכבים אלו, אך בהחלט תוכלו להעמיס המון ציוד על הרכב, אוהלים, ציוד קמפינג ועוד. ישנו הבדל ענק בין טיול שיוצאים אליו בתוך רכב דחוס ציוד, לבין טיול שיוצאים אליו ברכב מרווח. באתר החברה תוכלו לברר מידע נוסף לגבי רכבי רנו החדשים, כולל דגמי רנו גרנד סניק.

צילום: יח"צ

קצת על הצד הטכני

בימינו הטכנולוגיים, המגמה היא להקטין את נפחי המנועים ברכבים, אך בצמוד לכך, מוסיפים לרכבים בימינו מגדשי טורבו. רנו מראים לנו שגם עם רכבים בנפחי מנוע של 1.3 ליטר, עדיין אפשר להפיק ביצועים בהחלט מספקים.

כשלוחצים את דוושת הגז ברנו גרנד סניק, התחושה היא שהמנוע כלל לא מתאמץ להניע את הגלגלים על הכביש. כמובן שלמרוצים לא תצאו עם רכבים אלו, אך עבור ההסעה של 6 ילדים, זה בהחלט יהיה מספק.

Exit mobile version