Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

נורות לד לספיחת לחות – כחלק מהליך גידול צמחים

תמונה: יחצ

נורת לד לגידול – גידול בחממה היא טכניקת גידול שמשרתת חקלאים ישראלים רבים כבר במשך דורות ארוכים. במדינה עם תנאים קיצוניים ומורכבים כל כך, החממות נותנות את הכיסוי המושלם מפני ימי גשם קיצוניים ומפני שהרב שאי אפשר להתמודד איתו באף דרך אחרת. יחד עם זאת, כאשר מגדלים צמחים בתנאים שאינם תנאים טבעיים, צריך להבטיח שאתם מעניקים להם את כל הצרכים הפיזיים הצמח דורש. בין היתר חשוב לעשות שימוש במערכת נורות לד כמו גם מערכת סופח לחות, כדי לייצר את האיזון העדין שבין כמות המים שהצמח צריך לבין האור והחום שאתם חייבים לספק לו. מה שאומר שיש לכם צורך לרכוש נורות לד לגידול צמחים המבוססות על טכנולוגיות חדשניות שיכולות לשרת בדיוק את כל הצרכים שלכם.

גידולים הידרופוניים – מאפשרים גידול נוח בכל מקום

נורת לד – גידול הידרופוני הוא גידול שמבוסס בצורה כמעט אבסולוטית על שימוש במערכת תאורה לגידול צמחים ביחד עם מערכת סופח לחות. מה שאומר שמדובר על גידול מאוד עדין, שבו לכם יש את מרבית השליטה על תנאי הגידול של הצמח, ואתם יכולים לתכנן את סגנון הגידול הרלוונטי לצרכים שלכם, על בסיס שימוש בפתרונות גידול הידרופוני. זוהי טכנולוגיה שהולכת וצוברת תאוצה בעיקר בקרב החקלאים באזור הצפון והדרום, אבל היא יכולה גם לשרת חקלאים שיש להם תנאים קצת יותר טובים, והם מעוניינים לשפר את הגידולים שלהם, ולשמור על קצב גידול יציב וקבוע. לא משנה איפה אתם רוצים והיכן אתם רוצים להקים חממה, נורות לד לגידול צמחים, כמו גם מכשיר סופח לחות הם המכשירים המקצועיים שאתם רוצים להחזיק לצידכם.

קל יהיה להתאים את התנאים – לצרכים שלכם

עבודה עם אנשי מקצוע שמכירים תהליכי גידול הידרופוני, היא הדרך להבטיח שיש לכם את כל הכלים הדרושים לגידולים שלכם. אל תהססו להתאים את התנאים ואת הפתרונות הטכנולוגיים למצב הקיים בשטח. לשאול שאלות ולברר ביחד עם אנשי המקצוע האם אתם לוקחים את ההחלטות בצורה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. מכאן ואילך, יהיה לכם קל מאוד להבטיח שאתם מנצלים את התנאים הקיימים בחממה שלכם לטובת גידולים מוצלחים.

המאמר בחסות אתר החדשות    bignews

 

Exit mobile version