Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ניקוי קירות בלחץ מים גבוה – איש מקצוע או לבד?

קירות חיצוניים בכל סוגי המבנים חשופים לפגעי מזג האוויר וצוברים לכלוך קשה עם הזמן. בין אם הקיר מחופה בטיח או בשליכט דקורטיבי ובין אם הקיר מחופה באריחים כמו אבן ירושלמית – הקירות החיצוניים צוברים כמויות של אבק, פיח ולכלוכים. הלכלוך הולך ומצטבר על הקיר, הוא מתקשה עם הזמן וניתן להבחין בכתמים המכערים את הקירות, בעיקר את חזיתות המבנים.

קירות חיצוניים סובלים מלכלוכים קשים מגוונים כמו לשלשת של יונים, מסטיקים שאנשים הדביקו על הקיר, שאריות של חומרי בניין (כתמי צבע, מלט, טיח וכדומה), כתובות גרפיטי, כתמי שמן ועוד. כדי לנקות את הקיר ולשטוף אותו מכל הלכלוך נדרש ציוד מקצועי כמו מכונת שטיפה בלחץ מים גבוה. עם זאת, חשוב להדגיש כי לא מדובר במכשיר גרניק לשטיפת הרכב הפרטי או לניקוי משטחים בבית ובחצר, יש להשתמש במכשירי שטיפה תעשייתיים המגיעים לעוצמת מים גבוהה, אלו מכשירים המסוגלים לנקות את הכתמים הקשים ביותר, לעיתים במים חמים או בקיטור.

יתרונות הניקוי בלחץ מים גבוה

ניקוי בלחץ מים גבוה נחשב כיום לשיטת הניקוי המקצועית והאיכותית ביותר. היתרונות של שיטת הניקוי בלחץ מים גבוה הם:

חשוב להדגיש כי ניתן להסיר מקירות חיצוניים את כל הכתמים והלכלוכים שהצטברו לאורך זמן. חברה מקצועית לניקוי קירות בלחץ מים גבוה מחזיקה במכשירי ניקוי תעשייתיים המייצרים זרם סילוני עוצמתי וממוקד, כמו כן המכונה התעשייתית כוללת אפשרות לניקוי הקירות במים חמים, זו אפשרות המתאימה להסרת הכתמים הקשים שאינם יורדים לאחר הפעלת זרם מים קרים עליהם.

צילום: יח"צ

לבד או בעזרת איש מקצוע?

רבים מתלבטים בין ניקוי קירות בלחץ מים גבוה לבד או על ידי אנשי מקצוע. אפשר לרכוש גרניק לניקוי בלחץ מים או לשכור מכשיר שטיפה בלחץ מים גבוה – אך ללא ניסיון וציוד מקצועי קשה לנקות את הקירות מהכתמים הקשים. חברה מקצועית מחזיקה בציוד תעשייתי לניקוי ולשטיפה בלחץ מים גבוה (קרים או חמים), וצוות החברה מנוסה בניקוי משטחים כמו קירות.

בנוסף, במקרים מסוימים יש לנקות את הקיר באמצעות סנפלינג, מנוף סל או פיגומים – זו עבודה מורכבת המחייבת ציוד מקצועי לכן תמיד כדאי להשאיר שטיפת קירות בלחץ מים לאנשי המקצוע המנוסים.

ניקוי קירות בלחץ מים: מה הכי חשוב לדעת?

אז אחרי שהבנתם איך ניקוי קירות בלחץ מים יכול להפוך קיר ישן ומיושם ל"חדש", בלי נזקים ובלי באלגן – והכי חשוב, תוך זמן קצר – אתם צריכים לדעת שיש להתייעץ עם איש מקצוע לפני השימוש במכשיר. לא כל מכונת שטיפה בלחץ פועלת באותה הצורה וחלק מהמכונות הביתיות עלולות שלא לספק את הסחורה, וחמור מכך, שימוש לא נכון בהן עלול לגרום לנזקים של הצפות וכדו'. הקפידו להעזר בשירותיה של חברה שמתמחה בשירות של ניקוי קירות חיצוניים ואל תסתפקו בחברת ניקיון כללית.

Exit mobile version