Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ניתוח אף טיפים להחלמה מהירה

ניתוח אף הוא ניתוח קוסמטי המשמש לעיצוב מחדש של האף. הניתוח נעשה כדי לשנות את צורת האף ולעיתים לשפר את הנשימה. זמן ההחלמה של ניתוח אף משתנה מאדם לאדם ותלוי בגורמים רבים

ניתוח אף הוא צורה של ניתוח פלסטי המשנה את צורתו וגודלו של האף. ניתן לעשות זאת מסיבות שונות, כמו שיפור הנשימה או תיקון מום מולד. ההליך מבוצע בדרך כלל על ידי מנתח פלסטיקאי המתמחה בכירורגיה פלסטית בפנים, אך עשוי להתבצע גם על ידי רופא אף אוזן גרון או מנתח כללי.

ניתוח אף הוא הליך קוסמטי המשנה את מראה האף

זה נעשה בדרך כלל כדי לשפר את הנשימה, או כדי לשנות את צורת האף. להרבה אנשים יש רצון עז שהאף שלהם יהיה מושלם וזה הוביל לעלייה במספר האנשים שבוחרים בניתוח אף. כיום, לכל מי שיש לו אף שהוא לא מרוצה ממנו, יש אפשרות להיעזר במנתח.

יש אנשים שתמיד רצו אפים גדולים יותר בעוד שאחרים רוצים אף קטנים יותר, וישנם סוגים רבים ושונים של אף שניתן להשיג באמצעות ניתוח. זה יכול לכלול אפים בעלי פרופילים ישרים יותר, או אפילו פרופילים בעלי מראה טבעי יותר. המנתחים יעבדו בשיתוף פעולה הדוק עם המטופלים שלהם על מנת ליצור עבורם את התוצאה הטובה ביותר. ישנם שני סוגים של ניתוח אף – פתוח וסגור. עם ניתוח אף פתוח, המנתח מבצע חתך בעור האף כדי לגשת לסחוס שמתחתיו. בניתוח אף סגור, נעשה רק חתך קטן בקצה האף כדי להזריק לתוכו הרדמה. הניתוח אורך כ-2-6 שעות בהתאם למה שצריך לעשות.

קרדיט: canva

החלמה מניתוח אף היא תהליך שלוקח זמן וסבלנות

חשוב לציין שיהיו קצת כאבים לאחר ניתוח אף שיכולים להימשך מספר שבועות. ניתוח מסוג זה מצריך לרוב לפחות שבוע חופש מהעבודה ומומלץ לא לטוס לפחות 10 ימים לאחר הניתוח.

ניתוח אף יכול להיות דרך יעילה מאוד לתיקון הצורה או הגודל של האף. אבל, זה יכול להיות גם הליך פולשני מאוד. חשוב לזכור שההחלמה מניתוח אף היא תהליך שייקח זמן וסבלנות. תקופת ההחלמה יכולה להימשך בין שבועיים ל-6 חודשים בהתאם לסוג הניתוח שבוצע

תהליך ההחלמה עבור ניתוח אף שונה עבור כולם, אך יש כמה הנחיות כלליות שאנשים צריכים לעקוב אחריהם.

בימים הראשונים לאחר הניתוח, תחווה כאבים ונפיחות באזור האף. תרופות נגד כאבים ללא מרשם עשויות לעזור אך כדאי שתתייעצו עם הרופא לפני נטילת תרופות כלשהן.

 

Exit mobile version