Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

סוגי בריכות שחייה שחשוב להכיר

הבריכה הפרטית היא דרך מעולה להעביר את שעות הפנאי שלכם ולבלות עם הילדים בכיף גדול. אין ספק שבקיץ יש לה יתרון משמעותי נוסף, שכן המים הקרירים מפנקים במיוחד כשהטמפרטורה בחוץ מגיעה לשיאים חדשים. אם יש לכם תכניות להיכנס לכושר זו דרך טובה להשיג גם את המטרה הזו. עם זאת, ההחלטה לבנות בריכה פרטית היא ההחלטה הפשוטה יותר מבין שורה של החלטות שצפויות לכם בדרך, ובראשן הבחירה בסוג הבריכה המתאימה לכם. רגע לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הזו כדאי שתכירו את האפשרויות שלכם קצת יותר לעומק.

בריכות שחייה מתועשות

אחת החלופות הפשוטות, המהירות והחסכוניות יותר להתקנת בריכה – היא התקנת בריכה מתועשת. הסיבה העיקרית לכך שמדובר בפתרון מהיר כל כך היא שהבריכה נבנית מראש, באמצעות פאנלים שנמדדים ונקבעים על ידי הלקוח, באופן אישי ובהתאמה מלאה לצרכיו האישיים. הפאנלים מורכבים במקום, מה שחוסך את עלויות ההתקנה ואת הזמן הממושך הנדרש לחפירה ולבנייה של בריכה קלאסית. למעשה, שיטת עבודה זו עשויה לחסוך לכם עד שלושים אחוזים מהעלות אם תשוו מחירי בריכות שחיה ביתיות, נתון חשוב שבהחלט ראוי להתייחסות בתהליך קבלת ההחלטות שלכם. בריכות שחיה מתועשות נעשות נגישות וברות השגה בקלות רבה, ללא פשרה על איכות התוצאה.

בריכות בטון

השיטה הקלאסית והפופולרית ביותר היא התקנת בריכת בטון, ויש סיבה טובה לפופולריות האדירה שלה. חומר הגלם האיכותי, בוודאי אם הוא משולב בהתקנה ברמה גבוהה ובתכנון מדויק, מבטיח לנו תוצאה מרשימה ויפה שתלווה אותנו במשך שנים. עם זאת, החיסרון המשמעותי שלה הוא כמובן העלות הגבוהה וזמן ההתקנה הממושך, מה שמוביל לא מעט בעלי בתים להתקנת בריכה מתועשת. כמובן שלאיכות, לעיצוב היוקרתי ולהתאמה האישית של מראה הבריכה ראוי לתת כאן כמה נקודות בונוס, שכן מדובר ביתרונות משמעותיים.

בריכות פייברגלס

פתרון אסתטי לא רע בכלל אפשר למצוא בבריכת הפייברגלס, אם כי חופש הבחירה שלכם מעט יותר מוגבל. זאת משום שהבריכות הללו זמינות בגדלים ספציפיים ובצורות מוגדרות בלבד. מצד שני, עלות ההתקנה שלה נמוכה יחסית, בהשוואה לבריכות מובנות, וגם זמן ההתקנה הקצר יותר. גם איכות ההתקנה נחשבת לטובה מאוד, נושא חשוב כדי להבטיח שהבריכה תישאר יציבה ושלמה גם לאחר שימוש ממושך בה. מאחר והתכנית שלכם היא לבלות כמה חופשות קיץ סביב הבריכה הזו, כושר העמידות שלה הוא מרכיב חיוני.

תמונה באדיבות: pixabay

עוד נושאים שחשוב לתכנן מראש

בין אם תבחרו בבטון, פייברגלס או בריכה מתועשת, מומלץ לתכנן מראש עוד כמה פרטים קטנים. ראשית, שימו לב לגודל הבריכה ולהתאמתה לחצר שלכם, רק כדי שלא תגלו בסוף ההתקנה שלא נותר לכם שטח פנוי להצבת מערכת ישיבה מפנקת או לכל הפחות, פינת זולה משלכם. בנוסף, זכרו שהבריכה מספקת אמנם בילוי מצוין לשעות הפנאי, אבל היא גם דורשת היערכות כדי להבטיח את שלומם של כל דיירי הבית ושל האורחים שלכם. כיסוי בריכה הוא דרך טובה מאוד לטפל בנושא הזה. כך תרגישו בטוחים יותר גם כשהילדים נשארים לרגע ללא השגחה. הכיסוי גם ישמור על טמפרטורת מים נעימה, על מפלס אידאלי ועל בריכה נקייה.

Exit mobile version