Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

סוגי התה שיעזרו לכם להירגע

חליטות וסוגי תה רבים הקיימים כיום  בשוק וניתן למצוא אותם בקלות, מסוגלים לייצר אפקט הרגעה לא פחות טוב ממוצרים שונים אשר אינם טבעיים. ביכולתם לגרום להרפיה של השרירים שהתכווצו בשל מתח ודאגה והם גם יסייעו לשינה טובה ורציפה לאורך כל הלילה. וגם יגרמו להקלה של  חרדה ברמות שונות.  מומלץ להסתייע בתה מרגיע שיכול להפחית את הדאגה ולעזור להבין שלא פעם מדובר בסערה בכוס תה!

תה קמומיל

רבים מאתנו שמעו על צמח הקמומיל שמכונה גם בבונג. הוא בעל עלי כותרת לבנים ומרכז צהוב, הוא ריחני להפליא ומכיל ריכוז מכובד של שמן אתרי. תה קמומיל הוא בעל תכונות חיטוי, ריפוי והרגעה של מיחושי גוף למיניהם, מפחית מתחים מנטליים וכתוצאה מכך הוא מרגיע מאוד ומשרה שלווה. הוא נפוץ היום בחנויות השונות וניתן לרכוש אותו כחליטה או באמצעות שקיק תה.

תה מליסה רפואית

צמח מרפא שנמצא בשימוש כבר מאות שנים למטרות תמיכה בפעילות מערכת העצבים והעיכול. מלבד יעילותו הרפואית של צמח זה, המליסה מספקת לתה את הניחוח והטעם והלימוני שמאפיין אותה. תה ממליסה רפואית יסייע בהפרעות עיכול כגון: בטן נפוחה וכאובה, הוא מאזן פעילות יתר של בלוטת התריס ומשקיט את מערכת העצבים. למליסה סגולות אנטי ויראליות, לכן היא מומלצת בטיפול גם כנגד שפעת, התקררות או צינון. כמו כן, המליסה ידועה כמשפרת את מצב הרוח ותורמת לתחושת רוגע.

Pixabay

תה תרזה/ טיליה

עץ הטיליה מתנשא לגובה של ארבעים מטרים ויש לו ריח לימוני קסום. נעשה בו שימוש בעיקר בפרחים שלו לצורך הרגעה של ילדים ועד למבוגרים, כשהוא בעיקר אפקטיבי לטיפול בחרדות ובהפרעות שינה במקרים של מתח קיצוני וחוסר שקט. מומלץ לשתות ממנו לפני השינה. בנוסף, הוא גם מסייע בהורדה של חום.

תה לואיזה וורבנה

צמחי ה – "ורבנה" הרפואית והלואיזה ידועים בתכונות ההרגעה שלהם במקרים של עצבנות וחרדה בקרב ילדים ומבוגרים. הוא ידוע גם כצמח "נשי", שכן הוא מאוד אפקטיבי לכאבי מחזור ורחם או בזמן של קדם וסת. כמו כן, הוא מומלץ גם לנשים לאחר לידה, נשים שמניקות או לכל מי שסובלת מחוסר חלב ומטחורים.

תה קערורית

צמח עדין שמתאים לטיפול הן במבוגרים והן בילדים. מומלץ לשתות את התה במצבים של הפרעות שינה, בחרדות, באי שקט ובבעיות של היפראקטיביות. הצמח מעולה להפגה של מתחים ולהרגעה של הגוף והנפש לטווח ארוך ובייחוד למי שסובל ממצבי מתח מתמשכים.

תה פסיפלורה

כידוע, פסיפלורה הינו פרי שמסמל תשוקה, כמו כן, הוא ידוע גם כצמח שמסייע לכל מי שסובל מאי שקט מתמשך או ממחשבות טורדניות, נדודי שינה וגם במקרים של היפראקטיביות. שתייה של תה פסיפלורה תסדיר את הנשימה ואת הדופק ותסייע גם בכאבי ראש שנובעים מלחץ וממתח.

Exit mobile version