Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

סוגי עגילים לאירועים שונים – כך תתאימי בסטייל

קבלת הזמנה לאירוע חגיגי? אחרי שבחרת את הבגדים הנכונים וסדרת את התסרוקת בקונספט הנכון, הגיע תורם של התכשיטים. האביזרים שמשלימים את הלוק ומקפיצים את ההופעה הם ללא ספק העגילים הנתלים על האוזניים ויוצרים טוויסט מעניין לכל מקום אליו פנייך מועדות.

זירת התכשיטים שופעת עגילים מסוגים שונים ובשלל סגנונות והמעצבים לא מפסיקים להמציא דגמים ייחודיים המתכתבים עם הטרנדים הבינלאומיים המובילים.

אילו עגילים נחשבים לכוכבי על בסצנת האירועים וכיצד תבחרי את העגילים המתאימים ביותר בהתאם לאופי האירוע והלוקיישן וכמובן הבגדים והפריזורה שהם חלק בלתי נפרד מההופעה הכוללת? כל הטיפים שחשוב להכיר וליישם/

מה תענדי לאירוע רשמי ומה לאירוע חברתי בלתי מחייב?
אופי האירוע מכתיב את הטון והסגנון וכך גם את בחירת העגילים. כך למשל, לאירועי ערב פורמליים יתאימו בגדים מחויטים ובקווים נקיים במראה סולידי וכך גם העגילים – אלגנטיים ורשמיים בגוונים קלאסיים כמו עגילי חישוק מיניאטוריים או עגילים הצמודים לאוזן במראה מאופק עם אבני חן מעודנות. לאירועים יוקרתיים ניתן לענוד עגילים משובצים יהלומים בדרך אומנותית ואם את מחפשת זוג לדייט יתאימו לך עגילי טיפה מנצנצת ששומרים על מראה על זמני, מוסיפים את הנגיעה הנכונה אך שומרים גם על לוק בלתי מתאמץ.
במידה ומדובר ביציאת ערב תוססת למועדון או למסיבה כשאת רוצה למשוך תשומת לב והלוק הוא דרמטי, זוהר וגרנדיוזי תלכי על עגילי חישוק גדולים יותר או עגילי נברשת ועגילים מתנדנדים בתנועה כמו בעת ריקוד סוער.

צילום: Pixabay

חשוב שהעגילים יבלטו גם בתנאי תאורה קשים או תאורת מועדונים מהבהבת. הטיימינג של האירוע אף הוא משחק תפקיד בבחירת העגילים כשלאירועי בוקר ויום יתכן שתעדיפי עגילים במראה רגוע ובצביון נקי יותר, עגילים קומפקטיים וכך גם לאירועים אינטימיים יחסית כמו בבית קפה או אצל חברים או סעודה משפחתית לעומת עגילים השואבים השראה מבודי פירסינג וסטייל מרדני שמתאימים לאירועי רחוב תוססים.

הלוקיישן, השיער והבגדים קובעים את סגנון העגילים
חשבי גם על הלוקיישן בו מתקיים האירוע – כשמדובר באירוע בחוץ כמו בגן אירועים או בחיק הטבע ניתן לענוד עגילים השופעים מוטיבים המחוברים לטבע כמו אלמנטים של פרפרים, עלים ופרחים ואם את יוצאת למסיבה תחת שמי הכוכבים תוכלי לענוד עגילי כוכב מוזהבים או עגילי כוכב נופל מכסף.

סוג העגיל הנבחר גם קשור למעמד האירוע: עגילים לבנים מרהיבים לכלות ביום חתונתן או עגילים אלגנטיים לראיון עבודה.

צילום: PIXABAY

נסי לשמור על קורלציה בין הזוג הנבחר לבגדים כדי שתישמר ההרמוניה ביניהם ובין הפריטים שאת לובשת והעגילים לא יסיטו את תשומת הלב מהביגוד או להפך וכן שיתאימו גם לתסרוקת כך שניתן יהיה להבחין בהם מבעד לשיער פזור או שהם יודגשו על רקע מראה של שיער אסוף. הכל עניין של פרופורציות וכמו שאינך רוצה לענוד עגילים גדולים או מפוארים בהגזמה לאירוע צנוע, כך אינך רוצה שיפספסו את העגילים כי השיער מסתיר אותם.

מעבר להכל, חשוב שתרגישי נוח בכל אירוע, שהעגיל הוא הכי את שיש ולכן, בחרי עגילים שיעניקו לך את זריקת הביטחון לה את זקוקה אך שישתלבו באופן טבעי בלוק שלך וכן יהיו עשויים מחומר איכותי שלא יגרום לך לתגובה אלרגית. זהב או כסף סטרלינג נחשבים למתכות עמידות ששומרות על מראה מבריק לאורך זמן.

בכל מקרה, זכרי שאת לא יודעת מהיכן תגיע ההזמנה הבאה ותמיד טוב שיש בקופסת התכשיטים היצע מסחרר של עגילים כך שכל שצריך ברגע שמתכננים את הלוק לקראת החגיגה או המפגש הוא לשלוף את הזוג הנכון בזמן הנכון עם המראה הנכון ולקטוף מחמאות.

Exit mobile version