Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

סטודיו לעיצוב ואומנות המוזאיקה – הכירו את CAYA

באווירה נעימה ופסטורלית, נולד סטודיו לעיצוב ואמנות מוזאיקה CAYA. אנחנו מזמינים אתכם למסע אמנותי מיוחד במינו, הכולל סדנאות, חנות מקסימה ואמנית מקסימה עוד יותר. בואו להכיר את CAYA

הגלריה

גלריית CAYA הממוקמת בצפון הארץ, מציעה את כל הטוב שבאמנות הפסיפס והמוזאיקה. איה, האמנית ובעלת הגלריה, מתמחה בעבודות פסיפס עתיקות במיוחד, וכן במלאכת השחזור העדינה, ההעתקה ובפורטרטים. מעל ל- 10 שנים שאיה לוקחת בשתי ידיה עבודות עדינות והופכת אותן, במלאכת מחשבת מקצועית במיוחד, ליצירת אמנות ייחודית ובעלת ערך מוסף. בעבודותיה השונות, משתמשת איה בחומרים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק כדי להעניק לעבודת הפסיפס את הגוון הייחודי והאיכותי ביותר, כזה שישמר לנצח. החומרים השונים כוללים אבן פסיפס טבעית או מלאכותית, ואלמנטים שונים התורמים ליצירת מראה על זמני, משובח למראה ומושך את העין.

איה – בעלת הסטודיו. צילום: יחצ

ניתן להזמין עבודות בעיצוב אישי התואם את חלומותיכם הפרועים ביותר – בין אם מדובר במתנה ליום ההולדת, לאיש אהוב, למשרד או פורטרט ייחודי שיפאר את סלון ביתכם – איה תגשים את כל חלומותיכם.

הזמנות מיוחדות

אם תרצו להפוך את המטבח שלכם לבלתי נשכח, את חדר האמבטיה שלכם לייחודי או את המבנה שברשותכם למיוחד מאין כמוהו – אנחנו כאן בשבילכם. סטודיו CAYA מתמחה ביצירת עבודות פסיפס המיועדות לעיטור מטבחים, חדרי אמבטיה, מבנים שונים, קירות פנים וחוץ, ריהוט, שלטי פסיפס וכל מה שאתם יכולים לחלום עליו. פסיפס הוא חומר גלם ייחודי המתאים למגוון רחב של עיצובים. עם היד הנכונה ועם הרוח העיצובית המתאימה – השמים הם הגבול!

סדנאות

חווית יצירה משמעותית. צילום: יחצ

באווירה כפרית, שקטה ורגועה המהווה מקום מושלם להשראה וליצירה, מתקיימות סדנאות פסיפס ייחודיות מבית CAYA. בסדנאות השונות, המחולקות לפי רמות קושי שונות, הניסיון וההתקדמות, נכיר את עולם הפסיפס האמנותי, נלמד את עקרונות היצירה הבסיסיים והמתקדמים יותר ונתנסה בתהליך העבודה כולו – מתחילתו ועד סופו – מבחירת היצירה האמנותית, דרך היכרות עם חומר הגלם, כלי העבודה ושיטות העבודה השונות, למידת טכניקות העבודה המגוונות (עתיקות, מודרניות) ועד ליצירה המוגמרת שהיא כולה פרי יצירתכם האישית. סדנאות המתחילים אורכות כ- 3 שעות וכוללות את כל חומרי הגלם. סדנאות המתקדמים כוללות מספר מפגשים ואורכם הוא 3-4 שעות.

סדנאות חד פעמיות

אם אתם רוצים לחגוג באווירה מיוחדת יום הולדת, יום נישואים, יום גיבוש חוויתי לעובדים או אפילו סתם כך, בלי כל סיבה מיוחדת – אתם מוזמנים להגיע לסדנאות הפסיפס החד פעמיות של CAYA. במהלך הסדנה נלמד יחד, כקבוצה, את עקרונות יצירת הפסיפס, נבחר יצירה קבוצתית או אישית ונתנסה בהכנתה – מההתחלה ועד הסוף! אין כמו אווירה כפרית ומרחב פתוח כדי לגרות את היצר היצירתי של כולנו. הסדנה מתאימה לאירוח של עד 10 אנשים.

העניקו לעצמכם רגע של יצירתיות בתוך ים החיים הגועש – CAYA  כאן כדי להגשים לכם את כל החלומות!

הכתבה בשיתוף עם CAYA מוזאיקה

Exit mobile version