Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

סמסונג ישראל השיקה את סדרת ה-Galaxy J Pro

סמסונג אלקטרוניקס ישראל הכריזה היום על השקתה בישראל של סדרת ה-  Galaxy J Pro. הסדרה החדשה כוללת את ה-Galaxy J Pro 5,7 ומציעה ביצועים גבוהים, עיצוב מתכתי מרהיב וטכנולוגיית מצלמה משופרת – כל זאת במחיר נגיש ביותר.

ה-Galaxy J Pro7 מתהדר בגוף מתכת איכותי ובצג super AMOLED בגודל 5.5' וברזולוציית full HD, חיי סוללה ארוכים יותר ו-RAM של 3 GB. ב-J7 תתאפשר לראשונה בסדרת ה J תכונת ה-Always on Display.  ה-J7 וה-5J  מצוידים במצלמה קדמית מתקדמת ובעלת רזולוציה גבוהה של 13 מגה פיקסל ומצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל ומפתח צמצם של F 1.7, עם פלאש LED המסייע לצלם תמונות ברורות וחדות גם בתנאי תאורה מורכבים. שיפור נוסף לעומת קו המוצרים הקודם הוא סורק טביעות האצבע הכלול ב-7J וב-5J.

ה-Galaxy J Pro5 קומפקטי יותר. גוף המכשיר הוא מתכתי ומסוגנן ועם צג super AMOLED בגודל 5.2' המעניק חוויית צפייה ברמה גבוהה ביותר. המכשיר כולל מצלמה קדמית ואחורית של 13 מגה פיקסל וזיכרון הניתן להרחבה עם microSD עד ל-256 GB. המשתמשים יכולים לצלם ולאחסן בקלות את התוכן החשוב להם. המעבד המהיר (1.6 GHz, בעל 8 ליבות) הופך את ה- J5 Pro לעוצמתי מתמיד.

המכשירים בסדרת ה-J מציעים תיקיה מאובטחת על בסיס פלטפורמת הKNOX, המאפשרים למשתמש להבטיח שתוכן שמאוחסן במכשיר יהיה מאובטח ומוגן.

מר גיא היבש , חטיבת המובייל , סמסונג ישראל: "סדרת ה-Galaxy J היא אחת הסדרות הנמכרות של סמסונג. אנו בטוחים שהעיצוב המשופר, טכנולוגיית המצלמה המעולה ומאפייני הביצועים הגבוהים של המכשירים החדשים בסדרה יימשכו את הלקוחות הקיימים והחדשים המחפשים סמארטפון מעוצב ורב עצמה המייצג מותג איכותי ואמין, ברמת מחיר נגישה".

 המכשירים יהיו זמינים לרכישה בצבעים שחור, כסוף וזהב החל מהיום ברשת חנויות סמסונג, ברשתות הנבחרות ובאתרי הסחר

קרדיט צילום סמסונג.

 

 

 

Exit mobile version