Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

סמסונג תשיק בקרוב 3 מסכים מקצועיים חדשים

סמסונג אלקטרוניקס תשיק ב-IFA 2017 שלושה מסכים מקצועיים חדשים המיועדים לחלל העבודה המודרני. שלושת הדגמים החדשים מצוידים בממשק USB Type C, בהירות וצבע חדים וחוויית שימוש נוחה יותר ומציגים עיצוב מרהיב ונטול מסגרת

סאול, קוריאה – 27 באוגוסט, 2017 – סמסונג אלקטרוניקס הודיעה היום כי תכריז בתערוכת IFA 2017 על שלושה מסכים מקצועיים חדשים המיועדים למקומות עבודה מודרניים: CH89 (דגם קעור, "34), CH80 (קעור, "27) ו-SH85 (דגמים שטוחים בגדלים של "23.8 ו-"27).

דגמי CH89, CH80 ו-SH85 מציעים ממשק USB C המאפשר קישוריות חלקה וכן בהירות אופטימלית והצגת צבע ברמה של אולטרה-WQHD (בדגם CH89), ברמת Full HD (דגם CH80) וברמת WQHD (דגם SH85). המוניטורים מוצעים בעיצוב נקי ונטול מסגרת משלושה צדדים, כאשר ה-89CH וה-80CH מתייחדים באפקט נטול מסגרת מוגבר, הודות למבנה 1800R קעור. הודות לייעול הליך התקנה הנלווית בדרך כלל למספר רב של צגים וציוד במוניטור יחיד, הצגים הקומפקטיים גם מפנים שטח עבודה חשוב ומפחיתים את מלאכת התחזוקה.

סאוג-גי קים, סגן נשיא בכיר של עסקי הצגים בסמסונג אלקטרוניקס: "אנשי המקצוע של ימינו אינם יכולים להרשות לעצמם לבזבז זמן על תמרון בין מערכות מורכבות ועתירות מסכים או על ניסיונות להגיע לתוכן חשוב שעליהם לקרוא. הודות להצגה ברורה ובו-זמנית של תכנים, דגמי 89CH, 80CH ו-85SH מספקים שפע של מרחב לצפייה ללא הפרעות במספר רב של מסמכים עתירי נתונים."

מסכים מקצועיים. צילום באדיבות : סמסונג

קישוריות חלקה

צגי CH89, CH80 ו-SH85  מאפשרים למשתמש המקצועי להיכנס, לצפות ולשתף תכנים ביעילות ובמהירות. דגמים אלה כוללים ממשק USB Type C ייעודי המאפשר העברת נתונים, אותות Display Port (DP) וחשמל בחיבור של כבל יחיד. בנוסף לסילוק הכבלים המיותרים מאזור העבודה, ממשק USB Type 3 מבטיח תאימות למחשבים ניידים, טבלטים והתקנים ניידים לחילופי תוכן חלקים באמצעות היציאה (port). המשתמשים יכולים לצפות במסמכים ותמונות על גבי מסך קטן של סמרטפון או על הצג הגדול מבלי לאבד את האיכות הוויזואלית של התמונה.

אנשי המקצוע יוכלו גם להתאים את הצגת התוכן להעדפותיהם עם תוכנת Easy Setting Box של סמסונג. הממשק האינטואיטיבי של התכנה מאפשר למשתמש לבחור מספריה מפורטת של תבניות מסך מפוצל ואפשרויות לטיוב של גודל המסך ולבחירת מאפייני הצפייה המועדפים.

למשימות הדורשות שיתוף פעולה ושיתוף מסכים נוח, דגמי CH80 ו-SH85 מציעים את טכנולוגיית DP Out Daisy Chain המרחיבה את תחנת העבודה של המשתמש ממוניטור אחד לקבוצות מוניטורים על גבי חיבור DP יחיד תוך מניעת הצורך בסנכרון של כל מוניטור עם מחשב אישי או התקן חיצוני אחר.

בהירות וצבעים אופטימליים

המוניטורים המקצועיים החדשים של סמסונג נועדו להציג מסמכים ותמונות בבהירות וחדות צבע מרביות ולהדגיש פרטים חזותיים אשר היו נשארים סמויים מהעין בתנאים אחרים. רזולוציה ברמת אולטרה-WQHD (3,440X1,440) במוניטור 89CH מפיקה תצוגה חדה עם צפיפות פיקסלים גדולה בקרוב לפי 2.5 מ-FHD, והתוצאה היא משטח עבודה רחב וצבעוני יותר. דגם 85SH מציע רזולוציה ברמת WQHD (2,560X1,440) המספקת תמונות עתירות פרטים עם צפיפות פיקסלים גדול בקרוב לפי 1.8 בהשוואה למוניטור FHD סטנדרטי.

חווית משתמש נוחה יותר

המוניטורים החדשים מדגמי 89CH, 80CH ו-85SH של סמסונג מעניקים משטח עבודה נוח, ארגונומי וידידותי יותר למשתמש. כל השלושה באים עם כן שגובהו ניתן לכוונון ועם יכולות סיבוב והטיה המאפשרות למשתמשים להציב את הצג במרחק ומיקום צפייה אידיאלי. דגמים אלה כוללים גם מאפייני Flicker Free (ללא הבהוב) ו-Eye Saver המונעים השפעות מזיקות המאמצות את העיניים במהלך שימוש ממושך.

שטח עבודה רחב יותר

ב-IFA 2017 תציג סמסונג בנוסף את דגם 90CHG ("49), מוניטור QLED עם HDR (High Dynamic Range). דגם זה מרחיב את שטח העבודה תוך אספקת מבט פנורמי על נתונים, שרטוטים ותרשימים במסך אחד. הממדים הגדולים במיוחד חוסכים למשתמש את הצורך לשלב שני צגי "27 בכדי לבצע את המשימות הנדרשות וגם מונעים הפרעות צפייה כגון מסגרות לא מיושרות הנובעות משימוש ביותר ממסך אחד. בנוסף לאיכות תמונה HDR QLED, גודלו של ה-90CHG מאפשר להציג את כל סוגי התכנים תוך תמיכה בהצגה ברורה, צבעונית ואמיתית.

בנוסף לטכנולוגיית Easy Setting Box לאופטימיזציה של המסך, הפונקציונליות של תמונה-אחרי-תמונה ב-90CHG מאפשרת למשתמשים להתחבר ולצפות במקורות קלט מבלי לפגום באיכות התמונה המקורית. אפשרויות הקישוריות הנרחבות של ה-90CHG, הכוללות  DP, mini-DP, HDMI ו-USB מקלות על שיתוף תכנים עם התקנים אישיים חיצוניים.

מפרט המסכים

CH89 CH80 SH85
Screen type Curved (1800R) Curved (1800R) Flat
Design 3-side bezel-less
Resolution (Ratio) 3440 X 1440 (21:9) 1920 X 1080 (16:9) 2560 X 1440 (16:9)
Size 34-inch 27-inch 23.8-inch, 27-inch
Interface USB Type C
Daisy Chain (DP Out)
Ergonomics HAS / Swivel / Tilt HAS / Swivel / Pivot / Tilt
Multi-tasking Easy Setting Box SW
PBP / PIP PBP / PIP

 

 

 

Exit mobile version