Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ספות רביצה – הגיע הזמן לנוח

Poster above white sofa with plants next to grey sofa in simple living room interior.3D Rendering

ספות רביצה – הגיע הזמן לנוח

בשנים האחרונות ז'אנר חדש בעולם הסלונים תופס תאוצה רצינית. אם בעשרות השנים האחרונות נתפסה הספה כמערכת ישיבה לסלון, כיום אחד הצרכים החשובים להם אנחנו משתמשים בספות הוא פשוט לרבוץ. שגרת החיים של כולנו הפכה להיות אינטנסיבית יותר ויותר, אם זה העבודה הקשה, הפקקים בדרך או סתם יום לא מוצלח או מתיש, אנחנו מצפים לרגע בו נגיע לבית שלנו, נוריד את הבגדים ופשוט נרבוץ על הספה, ומה נעשה? נשוחח עם המשפחה או סתם 'נשחק' בפלאפון או נצפה בטלוויזיה כדי להירגע מן היום החולף, ולכן לא פלא שהז'אנר החדש של ספות רביצה הפך להיות פופולרי יותר ויותר.

מהי בעצם ספת רביצה?

ספות הרביצה הן ספות רגילות אך המבנה שלהם מותאם לתנוחת ה'רביצה', הם מתאימות יותר כדי לשכב ולהתפנק תוך כדי צפייה בטלוויזיה בשילוב כוס קפה רותחת או כוס בירה קרה. ספות הרביצה הן אולי רהיט אחד מתוך מכלול הרהיטים בבית ובסלון אך מפאת גודלה יש לה גם השפעה גדולה על עיצוב הסלון, כאשר אתם בוחרים ספת רביצה, התאימו אותה אל העיצוב הכללי של הבית והסלון, תוכלו לשלב מספר ספות בהתאם לגודל הסלון, וכן להתאים אותה לסגנון העיצובי הכללי של הבית, אם זה סגנון מודרני, או דווקא סגנון 'רטרו' כפרי יותר וכן הלאה.

מהם הסוגים של ספות הרביצה הקיימות?

הז'אנר של ספות רביצה כאמור נמצא בתנופה מתמדת, בכל יום נוספים דגמים רבים של ספות, בעיצובים שונים ובצבעים שונים ומשונים. אחד הדברים החשובים בבחירה של ספה הוא חומר הגלם ממנה היא מיוצרת, האם מדובר בספת בד קלאסית, או שמא ספת עור בעלת מראה יוקרתי. מלבד זאת ישנם כמה סוגי ספות שחשוב להכיר לפני שמחליטים על הספה המתאימה אליכם לבית:

 

Exit mobile version