Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ספק כוח מעבדתי דיגיטלי כפול

ספקי כוח נחשבים למכשירים בסיסיים ושימושיים ביותר בתעשייה, במעבדות מחקר ופיתוח, במעבדות לימודיות ובחברות המספקות שירותי תחזוקה מגוונים. לספק יש תפקיד מרכזי לתפעול מעגלים אלקטרוניים ומערכות אלקטרונית מסוגים שונים, ספקי הכוח מספקים מענה מקצועי ואיכותי לאפליקציות כמו מדידה, בדיקה, פיתוח ולמבחר רחב של אפליקציות תעשייתיות כלליות.

יש מגוון דגמים של ספקי כוח מעבדתיים הנבדלים מספקי כוח רגילים המיועדים לאספקת מתח חשמלי מסוים, ההבדל העיקרי הוא שספק כוח מעבדתי כולל ממשק פיקוד ותפעול, בדרך כלל בתצורה דיגיטלית, כמו כן הספק המעבדתי הדיגיטלי כולל אמצעים מדויקים יותר המאפשרים למשתמש לשלוט באופן מלא ומדויק על פרמטרי המוצא של ספק הכוח. ספק כוח מעבדתי דיגיטלי מאופיין בין היתר במערכת בקרה דיגיטלית הנחשבת למדויקת יותר ולנוחה בהרבה לתפעול ולבדיקות ומדידות רצויות במעבדה.

מפרט טכני

כדי להזמין ספק מעבדתי דיגיטלי כפול חשוב לאפיין את צורכי המעבדה ולבדוק מראש מהו מתח הכניסה כדי לבחור בדגם הנכון והמתאים ביותר. חשוב לקרוא היטב את המפרט הטכני של ספק הכוח, יש להתייחס לפרמטרים כגון: מתח כניסה (VAC110 או VAC220), מתח יציאה (וולט), זרם יציאה, רזולוציית מתח, השפעת כוח, השפעת עומס, רעש עבודה של הספק, דיוק תצוגת מתח, משקל המכשיר, מידות הספק ועוד.

צילום: Pixabay

כמו כן, חשוב לבדוק האם הדגם אותו מתכננים להזמין כולל מערכת הגנה בפני קצר חשמלי, מנגנון בקרת טמפרטורה, מערכת אוורור יעילה ושקטה וכיוצא בזה. כדי לעבוד בנוחות במעבדה חשוב לבחור דגם איכותי המיוצר על ידי מותג מוכר בענף ספקי הכוח וממירי מתח, חשוב להזמין דגם איכותי הכולל ממשק תצוגה דיגיטלי נוח וגדול, וכדי לתכנת את הספק מרחוק יש לבדוק אלו יציאות המכשיר כולל ומהן שיטות השליטה מרחוק הנתמכות על ידי הספק הספציפי.

בנוסף, ניתן להזמין את הפריט עם או ללא מארז, בהתאם לצורכי הלקוח. ישנם דגמים ייעודיים המתאימים להתקנה בארון, לכן חשוב לבדוק את מידות המוצר כדי לבדוק את מידת התאמתו לארון.

דגמים מומלצים של ספקי כוח מעבדתיים דיגיטליים כפולים

ספק כוח מעבדתי דיגיטלי כפול כדאי להזמין רק מחברה מובילה לפיתוח, ייצור ושיווק ספקי כוח ומגוון פתרונות הספק נוספים.

Exit mobile version