Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ספר חדש: נשים בתנ"ך – בנופי הגולן

ספר חדש המתאר צילומים מרתקים של הדמויות הנשיות המרכזיות בתנ"ך, על רקע נופי הגולן יצא לאור בארוע מיוחד ב-14.5, בעין הקשתות. את הספר יצרה דיקלה לאור מהמכללה האקדמית כנרת.

ב-14.5 יתקיים אירוע השקת ספר הצילומים והדמיות החדש והייחודי, המציג תצלומים של נשים בתנ"ך בנופי הגולן, מאת דיקלה לאור, מהמכללה האקדמית כנרת, שרואה אור בימים אלה. הספר מרכז בתוכו כ-41 צילומים ייחודיים, המהווים 41 סיפורי מקרא.

בספר הצילומים לאור מציגה פרשנות אישית לטקסטים מקראיים, כאשר מאחורי כל צילום בפרויקט חודשים של איסוף חומרים, הכנה ולימוד. מומחים רבים ובהם ד"ר לאה מזור, פרופ' יאיר זקוביץ, ורבים נוספים, הביעו הערכה על העשייה והעיסוק מנקודת מבט מודרנית בסיפורים מקראיים.

מלכת שבא. מתוך הספר

דקלה לאור מחברת הספר: "העבודה על הספר אפשרה לי לספר את סיפורי התנ"ך מנקודת המבט הפרטית, דרך עין המצלמה. בתהליך היצירה, הסיפור התנכ"י, מנותק מרצף הזמן אליו משתייך, ממיקומו הגיאוגרפי וכך מקבל את הפרשנות האישית."

האירוע יתקיים ביום שלישי, 14.5, בשעה 18:00, בעין הקשתות, אום אל קנטיר, מקום עם הקשר מקראי, בו נשתמרה היכלית ארון הקודש המעוטרת בנשר וכן במוטיבים מתוך המקדש.

המיילדות העבריות. מתוך הספר
הגר וישמעל. מתוך הספר
Exit mobile version