Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

עדשות מגע יומיות – כל מה שכדאי לדעת

תמונה: freepik

עדשות מגע הן מוצר אשר הפך נפוץ כבר משנות ה60 של המאה הקודמת וכבר שהן יצאו לשוק על ידי חברות אופטיקה גדולות – היה ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר בוחרים להשתמש בעדשות מגע. כיום יותר מעבר יש נוחות בשימוש בעדשות כאלה משום שרובן נחשבות רכות וגמישות בטוחות לשימוש וכאלה שאפשר להשתמש בהן באופן חודשי, שבועי או יומיומי. אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר הן עדשות מגע יומיות הנחשבות מעולות לשימוש יום יומי חד פעמי.

אבל מה צריך לדעת על עדשות מגע יומיות?

בתחילה חשוב להבין כי עדשות מגע יומיות הן כאלה שנועדו עבור מי שרוצה להקל על עצמו בחיי היום יום, לאפשר ראיה חדה ללא משקפיים, ולהנות מיותר אפשרויות בחיים ללא משקפיים. מדובר בעדשות רכות אותן מניחים בעדינות על האישון – מה שמחדד משמעותית את הראיה ומקנה חופש בהתנהלות בחיי היום יום ללא משקפיים.

כיום יש מגוון רחב של מותגים המציעים עדשות יומיות וכדאי לבחור את המוצר הטוב ביותר.

היתרונות של עדשות מגע מסוג זה הוא הנוחות של המוצר שמאפשר הרכבה של עדשות על האישונים בקלות ולאחר מכן השלכה של העדשות המשומשות לפח משום שמדובר במוצר חד פעמי המגיע באריזת חסכון עם מספר מתאים לשימוש של חודש לפחות.

למי זה מתאים?

עדשות מגע יומיומיות מתאים עבור אנשים המשתמשים בעדשות יותר ממה שהם משתמשים במשקפיים ועושים זאת בתכיפות יום יומית. עדשות כאלה מתאימות לאנשים עסוקים שאין להם זמן לנקות לחטא לשטוף ולטפל בעדשות מגע כמו כאלה שנחשבות שבועיות או חודשיות.

אז למה יש לשים לב כאשר בוחרים עדשות מגע? הנה כמה דגשים:

כאשר אתם בוחרים מוצר מתאים שימו לב כי אתם בוחרים עדשות רכות וגמישות שלא מכאיבות לאישון וכאלה המתאימות גם עבור מי שסובל מאלרגיות.

רכשו רק עדשות שנבדקו ואושרו על ידי משרד הבריאות ועומדות בכל תווי התקן כמו גם עשויות מהחומרים הטובים ביותר.

בחרו מוצר שלא מוביל להצטברות חיידקיים ונחשב הגייני ונוח כמה שיותר לשימוש.

בחרו עדשות איכותיות בלבד שאושרו על ידי משרד הבריאות ובחרו מוצר שעומד בתקן.

שימו לב שמדובר במוצר חד פעמי והקפידו להשתמש בכל זוג עדשות פעם אחת בלבד.

כדאי לוודא שאתם מבצעים את הקנייה הטובה ביותר עם אריזה חסכונית. כאשר אתם רוכשים את המוצר בחרו מוצר חסכוני מחנות אופטיקה שמאפשרת מותגים טובים, אחריות ושירות לקוחות ואפילו החזר כספי במידה של חוסר התאמה.

בחרו עדשות רכות עשויות סיליקון וחומרים גמישים על מנת שהשימוש יהיה נעים קל ונוח. כל תוכלו לבחור את המוצר הטוב ביותר וגם תוכלו להנות ביותר חופשה ונוחות בחיי היום יום שלכם.

Exit mobile version