Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

עומר אדם יופיע בפסטיבל הכליזמרים ה32 בצפת

זה לא חלום: לאחר שמילא כל היכל ואצטדיון אפשרי, עומר אדם – השם החם של המוסיקה במדינת ישראל יופיע בפסטיבל הכליזמרים ה32 שיתקיים בין התאריכים 12-14.8.2019 בצפת.

במהלך השבועות האחרונים ביצע ראש עיריית צפת שוקי אוחנה סקר מיוחד במהלכו ביקש לשמוע מתושבי העיר איזה אומן ירצו שיופיע במהלך הקיץ בעיר. בסקר זכה עומר אדם לרוב מוחץ ובעיריית צפת בחנו את הדרכים להביא את הכוכב הגדול לראשונה לעיר הצפונית.

יחד עם צוותו של אדם הוחלט על יצירת קטע כלייזמרי ייחודי שיבוצע בלעדית במופע שיתקיים בפסטיבל. המופע של אדם יינעל את פסטיבל הכליזמרים ה32 בצפת.

במסגרת הפסטיבל השנה יופיעו למעלה מ-100 הרכבים שונים, נגני וזמרי כלייזמרים מהארץ והעולם וכן אמנים כמו עומר אדם, מירי מסיקה, להקת שלוה, בן סנוף, נרקיס, יובל דיין ועוד. בנוסף יתקיימו סיורים ללא תשלום ברחבי העיר העתיקה, הרצאות ויפעל מתחם קולינארי מיוחד.

קטע כלייזמרי ייחודי לפסטיבל. עומר אדם. צילום: שרון רביבו

כמו כן במהלך חודש יולי בין התאריכים 16-18.7 יתקיים בצפת פסטיבל הלאדינו הבינלאומי הראשון אותו מנהל אומנותית גיא זוארץ ובו ישתתפו בין היתר: מוש בן ארי, גיא זוארץ, רועי זוארץ, האנדלוסית מעלות, טריפונס, פבלו רוזנברג, יסמין לוי, גלית גיאת, חני נחמיאס, לאה שבת, קובי זרקו ואמנים רבים נוספים. במסגרת הפסטיבל יתקיימו הרצאות בתחום הלאדינו, בבתי הכנסת יתקיימו ערבי פיוט מיוחדים, יופעלו סיורים מודרכים ללא תשלום ויוקם מתחם קולינארי מיוחד על טהרת הלאדינו.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: ״בחנו מספר אופציות לחדש ולרענן את פסטיבל הכליזמרים ה-32 לצד השמירה על צביון הפסטיבל ומאפייניו, הצוות של עומר אדם שיתף פעולה באופן מוחלט מרגע הפנייה והדבר אפשר לנו להביא לתושבי צפת את מי שהם כל כך רוצים לראות בצפת, להתאים אותו לכליזמרים וליצור חידוש מרענן לפסטיבל הכליזמרים ה32 שיהיה השנה גדול, מרשים, חגיגי ומפתיע במיוחד. אני מזמין את עם ישראל להגיע ולחגוג איתנו בצפת- עיר הפסטיבלים, עיר שאין עוד כמוה בעולם״. המופע יהיה פתוח לקהל הרחב וללא תשלום.

Exit mobile version