Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

עורך דין רשלנות רפואית

כשאדם בוחר לקחת על עצמו קריירה הקשורה בטיפול בבני אדם – כלומר קריירה בתחום הרפואה, הוא נשבע שבועה מיוחדת על פיה יעשה כל שביכלתו כדי להעניק למטופל את הטוב ביותר מבלי להתרשל. עורך דין רשלנות רפואית יגן עליכם במקרה בו חלילה נפגעתם בשל רשלנות רפואית, וכעת הינכם זקוקים לתמיכה וייצוג מול מערכות הבריאות בישראל. תביעות ביטוח ותביעות רשלנות רפואית לרוב יזכו את התובע בפיצויים לנזקים הגופניים והנפשיים שנגרמו לו.

באילו מקרים יש לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית

באופן כללי, כשלמטופל ניתנים שירותים ו\או טיפולים רפואיים שאינם מושלמים. כתוצאה מחוסר שלמות הטיפול, הסטייה מהסטנדרט הרפואי העולמי, נגרמו נזקים גופניים ו\או נפשיים למטופל. רשלנות רפואית עלולה לא רק להביא לעוגמת נפש, אלא גם לנכות קשה, אובדן כושר עבודה, ובמקרים קיצוניים גם למוות. עורך דין רשלנות רפואית יבחן היטב את המקרה לגופו; החל מתהליך הבדיקות הראשוניות שנעשו ועד לבירור מוקפד של הגורם לבעיה. בין היתר ניתן לפנות אליו במקרים כגון:

צילום: יחצ

מפצים על עוגמת הנפש

ישנם מקרים בהם גם הפיצוי הגדול ביותר לא יוכל לכסות על עוגמת הנפש שנגרמה למטופל, אך עורך דין רשלנות רפואית יעשה כל שביכלתו כדי להביא למקסימום תוצאות. רשלנות רפואית היא תחום שדיני הנזיקים מאפשרים מתן פיצוי למטופל גם כשהגורם המזיק לא עשה זאת בכוונת זדון.

בישראל מוגשות אלפי תביעות רשלנות מידי שנה, כאשר את כל אחת מהן מלווה עורך דין רשלנות רפואית מקצועי. במקרים מסוימים, סך הפיצויים שמגיע למטופל שנפגע יוכל להגיע גם לעשרות אלפי שקלים, או יותר מכך. לצערנו, המקרים הללו כה שכיחים עד שמערכת הבריאות בישראל נאלצת לשלם כמדי שנה סכום של בערך רבע מיליארד שקלים למטופלים שנפגעו בעקבות רשלנות רפואית. אם גם לכם נעשה עוול, זה הזמן שלכם לדרוש את הזכויות והפיצויים המגיעים לכם, ולחזור לשגרת חיים תקינה, בריאה ונורמלית ככל האפשר. אל תוותרו על הזכויות שלכם!

Exit mobile version