Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

על שתילים ופילים: ט"ו בשבט בגן החיות התנ"כי בירושלים

אז מה מצפה לכם לכבוד ט"ו בשבט בגן החיות התנכ"י בירושלים? נטיעות, מוזיקה ובעלי חיים וכמובן גם תעודות למשתתפים, פירות יבשים, סדנה ליצירה מהטבע ומוזיקה חיהץ במקביל לנטיעות – האכלות מודרכות של ג'ירפות, אריות, פינגווינים, שימפנזים ועוד

בגן החיות התנ"כי בירושלים מצטרפים לחגיגות ט"ו בשבט, ויקיימו אירוע נטיעות חגיגי תחת עיניהן הבוחנות של הג'ירפות, הפילים ושאר בעלי החיים בגן. מתי? יום שישי  25 בינואר 2019, בגן החיות התנ"כי בירושלים.

ט"ו בשבט בגן החיות התנ"כי. צילום: יחצ

משתתפי הנטיעות יעזרו לצוות לשתול שטחים ירוקים של עצים ושיחים, וייהנו גם מכיבוד של מגוון פירות יבשים, סדנה מיוחדת ליצירה מחומרי טבע ומוזיקה חיה ונעימה המתובלת בשירי ט"ו בשבט. כל מי שיינטע עץ באירוע יקבל גם תעודת הוקרה מגן החיות.

הנטיעות יתקיימו ביום שישי, 25 בינואר בשעות 11:30-14:30, לאורך הדרך המקשרת את גן החיות התנ"כי לאקווריום ישראל, ירושלים. השנה יעבו השותלים את הצמחייה באזור ויכירו שטח חדש ומעניין בין גן החיות לאקווריום  – תצוגת האיילים הבוכריים המרשימים והשטח בו עתיד לקום מתחם מגוון המינים ובו גם בית הפרפרים.

באותו היום יתקיימו גם שלל האכלות מודרכות של בעלי החיים בגן: שימפנזים, סוריקטות, פינגווינים, ג'ירפות, אריות, למורים, פנדה אדומה, פקארי וקנגורו. המבקרים באותו יום יוכלו לחזות בהאכלות שלהם, וללמוד הרבה על בעלי החיים הללו ועל הרגלי התזונה שלהם.

 

ההשתתפות בנטיעות כרוכה ברכישת כרטיס לגן החיות. הכניסה לאתר הנטיעות דרך הגן.

הכניסה לאקווריום ישראל היא בהזמנת כרטיסים מראש באתר האקווריום.

במקרה של גשם או בוץ בשטח ידחה האירוע ליום ו' 1.2 באותן השעות

 

שעות פעילות הגן: ימים א' – ה' 9:00 – 17:00, שישי 9:00 – 16:30 שבת 10:00 – 17:00

מחיר: ילד (גיל 3-18) 44 ₪, מבוגר 58 ₪

לפרטים נוספים ויצירת קשר:02-6750111

Exit mobile version