Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

עם אלטמן לא צריך עוד לחשוש מתרופות

האם תהיתם אי פעם כאשר ניגשתם לרוקח בבית המרקחת, מה בעצם יש בתרופה הזו שאתם עומדים ליטול? האם החומרים שמרכיבים אותה הם באמת טובים לגוף, ולא חלילה יגרמו לתופעות לוואי שיופיעו בטווח הארוך? מדי שנה תרופות נכנסות ויוצאות מסל הבריאות, וכל תקופת זמן מתגלה שאחת התרופות שהייתה כה נפוצה בקרב האוכלוסייה, כבר אינה אפקטיבית, או בתרחיש הרע גורמת לנזקים בלתי הפיכים. מי שיברר מעט בתורת הכימיה והרוקחות יגלה שתרופות רבות מאלו שאנו צורכים באופן כמעט שגרתי לכל מחלה, הן תוצר של הרבה מוצרים כימיים, שיכולות להיות להם השלכות מסוכנות לגופנו.

מה לעשות?

ישנם כאלו שיעמדו מיידית נגד הטענה הזו ויטענו "אז מה יש לעשות? להישאר חולים?!" אך אי נטילת התרופות האלו אין משמעה להישאר חולים, אלא למצוא דרכי פיתרון טובים יותר לגוף. את הפיתרון הזה ניתן להשיג בדרך הרבה יותר קלה ונגישה מכפי שחשבתם. כיום באמצעות חברת אלטמן ניתן למצוא מגוון תרופות המורכבות מחומרים טבעיים בלבד, ומשמשות כפיתרון לבעיות ומחלות שכיחות רבות במקום התרופות הכימיות השכיחות.

צילום.סניף טבע קסטל הרצליה

מי היא אלטמן?

זוהי חברה אשר החלה לפני כ 70 שנה בתל אביב כבית מרקחת קטן לתרופות טבעיות, על פי תורת הריפוי ההומאופטית. מאז ועד היום החברה גדלה ובנתה לעצמה שם עולמי. אלטמן מחזיקה באמונה שאין צורך להעמיס על גופנו חומרים חדשים שבני אדם מייצרים כדי לרפא אותו. הכל כבר ניתן לנו במה שהטבע חנן אותנו בו, וכל שנותר הוא לזקק את המתנות השונות של הטבע בשביל למצוא את הפתרונות לכל תופעה, מחלה או בעיה.

לרכישת מוצרים של אלטמן באתר טבע קסטל

במה באמת כדאי להטיל ספק?

אמנם ישנם לא מעט אנשים שטוענים שכל עולם הרפואה הטבעית אינו אלא רעיון פסיכולוגי שפועל כמו תרופת פלסיבו, ומי שמאמין שיחלים מכך, באמת מחלים מכך, אך משום הפסיכולוגיה, ולא בגלל האפקטיביות של התרופה. אולם את אותה הטענה ניתן להציב מול עולם התרופות הכימיות שמגיל קטן נותנים לנו להאמין שהן טובות לנו. ברם, המחקרים המדעיים מוכיחים אחרת. התייבשות, קריסת מערכות הכבד, אולקוס, אבנים בכליות, דלקות בשתן וכדומה הן רק קומץ ממגוון הבעיות שתרופות כימיות מסוימות עלולות לגרום. לעומת זאת, שימוש בתרופות טבעיות המשווקים תחת עולם הרפואה ההומאופטית מעולם לא הובילו לאף לא אחת מהבעיות השכיחות האלו.

לא צריך ללכת רחוק בשביל למצוא פתרונות טובים לבעיות ומחלות. הכל נמצא בהישג יד, וכל שנדרש הוא לדעת להיכן ללכת. במוצרי אלטמן אפשר להשתמש במה שהטבע נתן לנו במתנה כדי להתמודד עם הבעיות כיום.

Exit mobile version