Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ענבי הגפן בענבי הגפן : פתרון "לבעיית הרווקות"

אוריאל הגפן מצהיר שיש לו פתרון ל"בעיית הרווקות המאוחרת", בשיחה קצרה הוא מסביר על מה ולמה כיצד ואיך… 

 "בעיית הרווקות המאוחרת" אז אתה אומר שיש לך פתרון ל"בעיה" הזו ?

"כן בהחלט. והפתרון הוא ממש לא בשמיים. למען האמת זה אפילו במקרים רבים פשוט , בוודאי הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לרוב האנשים. כבר אמר מי שאמר, שחוסר שפיות לעשות שוב ושוב את אותו דבר אך לפצות לתוצאות אחרות… ולכן אנשים מנסים ומנסים אך ללא הצלחה"

אז מה הפתרון אם כך? 

יאללה חתונה. צילום באדיבות pixabay

"על רגל אחת- שינוי פנימי ושינוי חיצוני, שינוי פנימי במחשבות שלי על עצמי ועל בני המין השני ועל אהבה וזוגיות. שינוי חיצוני בהתנהלות ובפרשנויות שאנו נותנים להתנהגויות שונות."

 "שינוי פנימי"?

"לכל אחד מאיתנו יש חלקים שונים בנפש. וכבר מזמן נהגו לכנות אותם חלק  מודע וחלק לא מודע. פחדים, טראומות בעקבות קשרים מהעבר, חשש מפני זוגיות, חשש מפני מפגש קרוב עם אדם אחר בכלל וגבר בפרט, משפיעים על החלק הגלוי , "מעל פני הקרקע" כלומר  התוצאה תהיה שהבחורה פשוט לא נהנית מהדייטים, או פשוט לא נוצר אצלה שום רגש, והפתרון טמון בחלק הפנימי והלא מודע ולא גלוי."

ומה לגבי בנות שאין להן הצעות?

"אני רואה כל הזמן בקרב בנות שמגיעות אלינו ונכונות לעבודה פנימית, שכאשר מי שעושה שינוי ברמת תת המודע שלה- באופן כמעט מיסטי מתחילות לזרום אליה הצעות."

האם יש דבר כזה שניתן לחולל שינוי ברמת תת המודע?

"בוודאי, מחקרים חדשניים מוכיחים את מה שמפתחי הNLP  כבר גילו מזמן, שיש אפשרות לשנות את המוח ותת המודע על ידי כלים כגון שאלת שאלות נכונה, אוצר מילים מהפכני , עבודה עם הדמיון, ועוד.."

אתה יכול לתת דוגמה?
"בשמחה.

בחור תורני בוגר ישיבה חשובה שהגיע אליי בגיל 33 לאחר שפגש לדבריו יותר מ- 200 בנות.

שאלתי אותו מדוע זה לא הלך והוא ענה שרק 8 בנות מצאו חן בעיניו וכל שאר ה – 192 בנות לא היו נאות בעיניו…

עזרתי לו להבין שהחוסר הקיצוני במציאת חן  הוא דרך של תת המודע שלו "לדבר איתו" וכדי לחולל שינוי ברמת תת המודע הוא היה צריך להכין רשימה של צרכים בהקשר של זוגיות – משהו בסגנון של

"לאהוב, להיות אהוב, להעריך, להיות מוערך",

ולקרוא את הרשימה הזו בתדירות גבוהה.

הפלא ופלא- מאד מהר הוא מצא בחורה שהיתה "נאה בעיניו…"

האם היא אכן הייתה יותר יפה מה- 192 האחרות? לעולם לא נדע…."

לסיום מה דעתך על המוסד של השידוכים וההיכרויות ?

"ברוך ד' יש רבים שנעזרים בשדכנים וכו' … וזה חשוב , רק יש להוסיף שאני אומר שיש 2 גורמים להצלחה של קשר. שיגיעו האנשים הנכונים ושהם יפעלו בצורה הנכונה מבחינה פנימית וחיצונית… השדכנים עוסקים בחלק הראשון והקורס והליווי שאנו עושים הוא מכוון לחלק השני…"

 

”עד החתונה זה יעבור”:ספר דייטים חדש לאודליה ארביב

Exit mobile version