Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פונטים לקניה – מה הכוונה של זה?

כשאנחנו נכנסים לוורד או לכל תוכנה או אתר שיש בו אפשרות לכתוב טקסט מסוים, אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של פונטים לבחירה.

אנחנו יכולים לבחור מבין הפונטים את מה שמתאים לנו, על פי סוג הטקסט שאנחנו כותבים והאופן בו אנחנו רוצים שהוא יעוצב.

צילום:pixabay

אך לצד אותם פונטים אשר ניתנים לנו בחינם על ידי החברות שאחראיות על התוכנות או על האתרים, אנחנו יכולים גם ליהנות מפונטים חיצוניים, פונטים אשר אנחנו יכולים לקנות באתרים שמיועדים לכך. אנחנו צריכים לבחור מה נראה לנו על פי סגנון הפונט, וכיצד אנחנו יכולים להשתמש בהם.

פונטים לקניה זה לא דבר חדש, למרות שמן הסתם, עולם האינטרנט שינה את כל המשמעות של זה. בעבר, בתי דפוס היו משתמשים בפונטים שונים, בין אם מדובר בכאלה שהיו קיימים בשוק ובין אם מדובר בכאלה שהם עצמם ייצרו, דרך מעצבים שעבדו איתם ודרך גורמים אחרים. כיום, אנחנו יכולים למצוא אתרי אינטרנט שמציעים פונטים לכל מי שמחפש.

אותם פונטים לקניה משרתים קהלים רחבים, בין אם זה אנשים שזקוקים לכך עבור כתיבת טקסטים, בין אם זה מעצבים שמחפשים פונטים לעיצוב מודעות, אתרים או כל דבר אחר, כמו כן אנחנו יכולים למצוא חברות שרוכשות פונטים לצורך שימוש על גבי מוצרים, אריזות, וכן לצורך יצירת פלטפורמות טקסטואליות שונות, כולל פלטפורמות לבניית אתרים, מודעות פרסום ועוד.

השאלה שאנחנו רוצים להשיב עליה היא, מדוע מציעים פונטים לקניה, כלומר למה אנשים יוצרים פונטים ומציעים אותה לקניה, ולא מספקים אותם חינם, וכן למה בכלל יש מי שמתעסק בכל הנושא של ייצור פונטים חדשים, אם אפשר למצוא מגוון רחב שלהם כבר בתוכנות ואתרים קיימים.

מה המשמעות של פונטים לקניה

כפי שאנחנו יכולים להבין, פונטים זה מוצר לכל דבר. לא מדובר במשהו יוצא דופן, לא מדובר במשהו שונה מכל מוצר אחר, שאנשים עובדים עליו, מעצבים ומייצרים אותו. על כן, מי שמייצר, מעוניין להרוויח עליו כסף, לכן הוא מציע את הפונט למכירה. חשוב להדגיש, יש לא מעט מעצבים שבוחרים לצד פונטים לקנייה, להציע גם פונטים בחינם, מתוך כוונה לספק לציבור אפשרויות נוספות. בפרט אפשר לראות את זה בקרב מפתחים שעובדים בקוד פתוח, אז הם מציעים אפשרות להוריד פונטים לפלטפורמות שונות, בחינם.

חשוב להדגיש, השימוש בפונטים לקניה היא לא בלעדית. בדיוק כמו פונטים אחרים שאנחנו בוחרים להשתמש בהם בוורד או במקומות אחרים, אזי שהאדם שמוכר לנו את הפונט, לא חייב להתחייב בפנינו שהוא מוכר אותו רק לנו. הוא בהחלט יכול למכור את אותו פונט לכמה גורמים מלבדנו. מה שכן, אנחנו יכולים לבחון את האופציה לרכישה בלעדית, ואז הוא לא יוכל למכור את זה יותר לשום גורם אחר.

Exit mobile version