Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פופים מעוצבים לגינה – עוד דרך ליהנות מהגינה שלנו

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בריהוט "לא קונבנציונלי" לכאורה בגינה שלהם. אם בעבר היה נהוג להשתמש בכיסאות ובשולחן, הרי שהיום אנחנו יכולים לראות לא מעט אנשים בוחרים להשתמש בסוגי ריהוט נוספים אשר יכולים להתאים בתנאים שונים.

כך למשל, לא מעט אנשים בוחרים לרכוש פופים מעוצבים לגינה. הם שמים אותם במקומות שונים ובצורה כזו כל מי שמגיע לגינה, יכול לשבת בניחותא על הפוף וליהנות משלווה מרגיעה, כמו היה בחוף ים או בכל מקום אחר.

ההבדל בין פופים מעוצבים לגינה לבין פינות ישיבה רגילות מתבטא בשני דברים עיקריים, הראשון, מדובר על פריט שהוא לא רשמי. כלומר, בעוד שהכיסא דורש מאיתנו להיות בתנוחה מסוימת, לשבת בצורה מסודרת, רשמית, בין אם אנחנו נמצאים לבד או עם חברים, הפוף לא דורש זאת, להיפך, הוא מאפשר לנו לשבת רגיל, הוא מאפשר לנו להיות בתנוחה שבין ישיבה לשכיבה, הוא פחות "רשמי", אם נרצה.

וכן.. כדאי לשמור על הפופים בגינה מפני אורחים לא קרואים.
צילום: pxabay

ההבדל השני הוא, שאנחנו יכולים למצוא פופים מעוצבים לגינה בשלל צבעים שגם הם לא ממש קונבנציונאליים. כלומר, אנחנו יכולים למצוא פופים בצבעים סטנדרטיים אך גם כאלה שמגיעים בצבעים מיוחדים, בוהקים, בין אם זה כחול, צהוב, ירוק, ורוד, אדום ועוד. אנחנו יכולים לקנות אך ורק פופים בצבע מסוים ואנחנו יכולים, אם נרצה בכך, לקנות פופים בשלל צבעים שונים, ובכך להפוך את הגינה שלנו להרבה יותר מרשימה ומיוחדת.

כיצד נקנה פופים לגינה שלנו?

לפני שאנחנו ממהרים לקנות פופים לגינה, צריך לציין שתי נקודות שיכולות להשפיע על הרכישה. נקודה ראשונה, פופים כידוע מכוסים בבד, מה שאומר שעלינו להיזהר כשאנחנו משתמשים בהם בחורף. זה יכול להקשות עלינו, שכן הגשם עלול להרטיב אותו. לכן אנחנו צריכים בתקופה זו, לשים אותם במקום מכוסה. נקודה שנייה, הפופים מלאים בקלקר, עם הזמן הוא עלול להיהרס, ולכן אנחנו צריכים להקפיד למלא אותו על מנת שיהיה ניתן להשתמש בו.

אנחנו נקנה פופים לגינה שלנו על פי כמה נקודות, הראשון שבהם זה מבנה הפוף. אנחנו יכולים למצוא פופים עגולים, מרובעים, פופים עם ובלי משענת ועוד. כמובן שאנחנו נתייחס גם לגודל שלהם, ובהתאם לשטח הגינה אנחנו נבחר מה לקנות.

הנקודה השנייה שאנחנו נתייחס אליה בעת הקנייה, היא כאמור הצבע של הפופים. רצוי לקנות כאלה שאינם באותו צבע ומומלץ שהם יהיו בצבעים בהירים, שמחים, וחגיגיים, כך נוכל ליהנות מהם יותר.

הנקודה השלישית שאנחנו צריכים להתייחס אליה היא סוג הבד ממנו הפוף עשוי. רצוי שיהיה זה בד קשיח, מאחר והוא נשמר טוב יותר, אך עם זאת רצוי שאנחנו נבחן אותו לפני שאנחנו קונים פוף כזה, מאחר ואז אנחנו נוכל לדעת אם נוח לנו להשתמש בו או לא.

Exit mobile version