Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פותרים ומתגבשים – חדרי בריחה לארגונים

כמעט בכל ארגון בישראל כבר מבינים עד כמה ימי גיבוש הם חשובים. פעילות מהנה ומפתיעה שכוללת גם חידות ותעלומה אחת גדולה שצריך לפתור – זה בדיוק מה שהצוות צריך כדי לעבוד קצת יותר טוב ביחד. למה חדרי הבריחה חשובים לעסק שלכם ואיך תבחרו את החדר הנכון? למידע נוסף על חדרים לחץ כאן

שיתוף פעולה ועבודת צוות

המטרה הגדולה היא, כמובן, ליצור שיתוף פעולה. צוות טוב הוא צוות שיודע לעבוד ביחד, להתייעץ, להקשיב, להמליץ ולספק תמיכה כשצריך. הבעיה היא שלא תמיד אנחנו זוכרים את זה או יודעים איך לעשות את זה נכון. חדר בריחה הוא פתרון מושלם לעסקים שמחפשים יום גיבוש מקורי ומהנה, פשוט משום שזו הזדמנות טובה להתאמן על עבודת הצוות. בתוך החדר הסגור רק עבודה משותפת תאפשר הגעה לפתרון. יש עובדים שיציעו הצעות יצירתיות (אולי קצת יותר מדי), יש כאלה שיקבלו השראה ויציעו רעיון אחר, ורק הדינמיקה הזו תוביל לפתרון.

בחירת חדר בריחה מתאים

חדר הרוחות והאימה. צילום באדיבות pixabay

אם המשרד שלכם ממוקם באשדוד ואתם לא רוצים להתרחק יותר מדי, תמיד תוכלו לבחור חדר בריחה באשדוד. למרבה המזל מדובר בפעילות ממכרת מאוד, וזו בדיוק הסיבה לכך שנפתחים עוד ועוד חדרי בריחה בכל פינה בישראל. אחרי שתצמצמו את האופציות בהתאם לשיקולים הגיאוגרפיים תוכלו להמשיך לשאלות חשובות נוספות כמו דרגת הקושי (למקרה שיש בצוות כמה עובדים חסרי ניסיון) או נושא החדר (למקרה שמישהו כבר ביקר בו).

גם לקבוצות גדולות

ככלל, יש היום שלל חדרי בריחה מומלצים מהם תוכלו לבחור, אבל כדאי לבדוק מראש גם את מידת ההתאמה של החדר לגודל הקבוצה. אם מדובר בצוות גדול יחסית, הרי שעדיף להתמקד באיתור חדר בריחה לקבוצות גדולות. חדר שמתאים לארבעה אנשים בלבד – בזמן שהצוות שלכם מונה שמונה אנשים – הוא חדר שעדיף לשמור להזדמנות אחרת. אם יש לכם את היכולת לחוות את ההרפתקה יחד, בלי להתפצל לקבוצות קטנות יותר, הרי זה משובח. כך גם הצוות כולו יהיה מלוכד יותר, הן בזמן הפעילות עצמה והן ביום שאחרי, כשתחזרו אל המשרד ואל פינת הקפה המוכרת.

Exit mobile version