Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

"פחד גבהים"-ישי ריבו חגג אלבום חדש

הכוכב העולה ישי ריבו חגג את אלבומו החדש "פחד גבהים" במופע השקה כפול בהשתתפות דודו טסה ועידן עמדי.צפו בביצוע של ריבו ללהיט 'קול דודי' יחד עם טסה.

ישי ריבו כובש את אולמות המופעים עם אלבומו החדש "פחד גבהים". מופע ההשקה הכפול בתל אביב ובירושלים, הביא אליו דואטים מרשימים עם דודו טסה ואלעד עמדי, וזה קורה בימים בהם דואט נוסף גורם לעניין רב בתחום המוזיקה היהודית: הדואט המדובר של ריבו ושלמה ארצי, בשיר 'האמת'. בהופעה הירושלמית סיפר ריבו כיצד קיבל את ההודעה על הדואט עם ארצי ומדוע ניתק את השיחה עם אנשי ההפקה של המלך שלמה.

ישי ריבו ועמדי.צילום אור מני

"איפה אתם מבצעים את הקניות שלכם, ברמי לוי או באושר עד'?" שאל ישי את הקהל ריטורית, וילדה אחת קטנה צעקה לו מסוף האולם 'אני אוהבת את רמי לוי…' הנוכחים התפוצצו מצחוק, ריבו גם מה שגרם לו לצאת מאיפוס… הוא סיפר שביקר עם רעייתו במרכול הגדול ועל המדרגות הנעות קיבל טלפון ממספר לא מזוהה, שבישר לו שארצי מעוניין לבצע עמו דואט. ריבו לא האמין למשמע אוזניו וניתק את הטלפון כי חשב שמדובר במתיחה. הדבר חזר על עצמו, עד שהחליט לבדוק אם זה מציאותי – ואת התשובה לכך יודעים כבר כולם. לצד שירי האלבום הוא ביצע גם את 'האמת' של ארצי…

Exit mobile version