Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פיגום נייד למכירה – מי צריך את זה ומתי

בענף הבניה יש צורך להקים פיגומים כל הזמן, בכדי לאפשר לפועלים לבצע את התפקיד שלהם ובצורה הבטוחה ביותר. מעניין לגלות כי מלבד השיטה הזו של הקמה של פיגום פעם אחר פעם ושינוי המיקום שלו, ניתן מראש לחפש פיגום נייד למכירה ואותו עצמו להזיז בהתאם לצורך.

הרעיון הוא להשתמש בפיגום לפי מה שהפעילות דורשת, בין אם התנועה היא לאורך או לרוחב – כאשר כמובן גם פיגומים ניידים בנויים לפי סטנדרטים קפדניים של בטיחות. השימוש בפיגומים הללו מאפשר עמידה בזמנים, עמיד בהתחייבויות ללקוחות ומבלי להתרשל בכל הקשור בשמירה על חיי אדם.

מי עושה שימוש במוצר זה ומחפש פיגום נייד למכירה

 

קבוצת היעד עבור פיגומים ניידים הם בדרך כלל קבלנים ומנהלים של פרויקטים בענף הבניה. אנשי מקצוע אלו אמונים על כל עניין התנעת הפרויקט והעמידה בזמנים, כמו גם נושאים באחריות על מניעת פציעות ונזקים אצל העובדים שהם הפועלים וגם אצל כל אחד מבני האדם השוהים בתוך אתר הבניה.

צילום: ללא קרדיט

חשוב להבין כי פיגום נייד למכירה ולא להשכרה למעשה חוסך הרבה מאוד זמן, כאשר הוא מוכן מיידית לשימוש והקבלן לא צריך "לשבור את הראש" מהיכן להשיג פיגום נייד. יתרה מזאת, לעיתים הוא חוסך הקמת כמה פיגומים, בזכות היכולת התנועתית שלו, לכן הוא גם עשוי לחסוך כסף. גם אם מדובר בתקציב שיש להשקיע לצורך העניין, עם הזמן ייעשה שימוש שוב ושוב באותו הפיגום הנייד ולכן ההשקעה הזו תחזיר את עצמה ובוודאי תהיה משתלמת יותר מהשכרת פיגומים.

מהם היתרונות בשימוש בפיגומים בעלי יכולת ניידות

כפי שהוסבר, פועלי בניין נעים בשני כיוונים – לרוחב ולאורך, כלומר מסביב לבניין ההולך ונבנה וכן לגובה. העבודה הזו נחשבת למסוכנת ביותר ולכן הסטנדרטים של הבטיחות הם גבוהים במיוחד. כאשר קבלן או מנהל פרויקט מקים פיגום ועליו הוא מעמיד עובד שמבצע פעולות, הוא למעשה מחויב לשמור על חייו ולאפשר לו לבצע את תפקידו במינימום סיכונים.

רכישת פיגומים ניידים מאפשרת, קודם כל, רגיעה באשר לשימוש בהם – שהרי הקבלן יודע בדיוק עבור אילו פרויקטים שימש הפיגום ובאיזה מצב הוא. שנית כל, פיגום נייד למכירה מאפשר תנועתיות בשני הצירים – מאוזן ומאונך, לכן היתרון הוא כמובן ברב תכליתיות של הפיגום המתוחכם הזה. הקבלן חוסך כסף וזמן, הלקוח מקבל את הפרויקט המוגמר בזמן והעובדים יכולים לבצע את המוטל עליהם בצורה בטוחה ללא כל פשרות, תוך תחושה שהם יכולים לסמוך על המנהלים שלהם, הדואגים להם לתנאים הטובים ביותר.

Exit mobile version