Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פינוי תכולה מבית או דירה – איך עושים את זה נכון?

יכול להיות שאתם צריכים לנקות דירה שהייתה סגורה במשך שנים או אפילו דירה שמלאה בתכולה של אדם שנפטר והשאיר אחריו רכוש רב, אך מה קורה כאשר צריך לפנות דירה של אדם חי שבוחר לחיות חיים בהם החפצים והאוספים שלו מנהלים אותו? אלו הן בדיוק הדירות שבטיפול בהן מתמחים במרכז לפינוי דירה בישראל.

המרכז לפינוי דירות בישראל מסדר בתים מלאים בתכולה ומנקה אותם באופן יסודי. המרכז מאפשר לדיירי אותה דירה חיים אחרים לגמרי בין אם דירה זאת הגיעה אליכם בירושה ובין שאדם שאתם מאוד אוהבים אוגר ללא אבחנה וגר בה. כאשר אנחנו רוצים לעזור לאדם אהוב שהוא אספן כפייתי אנחנו צריכים לסייע לו לפנות את הדירה שלו ברגישות רבה ואנחנו צריכים להיות רגישים לו ולאובססיה האישית שלו.

מי עוסק בפינוי דירות מלאות בתכולה ומנקה אותן לאחר מכן?

אנחנו במרכז לפינוי דירות לא יכולים לסדר דירה מלאה בתכולה לפני שאנחנו סוקרים את הנכס ומבינים מה בדיוק סוג העבודה שהוא דורש. לאחר בדיקה ראשונית של אנשי המקצוע של המרכז לפינוי דירות מתחילים במשימת הפינוי, למעשה כבר ממבט ראשון הם מבינים מה עליהם לעשות ומהי הדרך הכי טובה שדרכה אפשר לפנות את הדירה שלכם באופן מהיר ואיכותי מאוד. במצב של פינוי דירות ירושה נדרש לבדוק היטב את כל התכולה של הדירה ובין כל הזבל שנערם בדירה. חשוב מאוד לשים לב ולהיזהר ולהיפטר רק מהחפצים שמותר ואפשר לפנות אותם. רק לאחר המיון הראשוני והמשני של תכולת הדירה שדרכו אפשר לדעת היכן ממוקמים מסמכים חשובים והיכן ממוקמת האשפה אפשר להמשיך בתהליך הפינוי של הדירה הלאה לעניין הניקיון והסידור- אחרי ככלות כל אחד חייב לנקות לפני שהוא מסדר גם אנחנו במרכז הישראלי לפינוי דירות.

הבית נשאר בדיוק כמו שעזבו אותו. צילום: pexels
מה עושים כשחי בדירה אדם שלא רוצה לפנות את הדירה?

המרכז לפינוי דירות מבין את הרגישות שיש בפינוי דירה בה גר אדם שלא רוצה להתפנות. כאשר אנחנו רוצים לפנות דירה שגר בה אדם שלא מוכן להתפנות אנחנו צריכים לגלות רגישות רבה. פינוי הדירה יכול לאפשר לנו לגור בחזרה בדירה זו ולחיות בה חיים רגילים. כאשר אנחנו מפנים דירה אנחנו לא חייבים לזרוק את כל התכולה שלה. פינוי הדירה יכול להיות פשוט מאוד כאשר אנחנו מחליטים לשמור חלק מהחפצים וחפצים אחרים אנחנו בוחרים לזרוק.

בסופו של דבר כאשר אנחנו רוצים לפנות דירה של אגרן כפייתי אנחנו צריכים להיות מדויקים מאוד. פינוי דירות זה מתבקש כי פעמים רבות דירות של אספנים כפייתיים יכולות להוות מפגע סביבתי של ממש. אם אנחנו רוצים להפוך את סביבת המגורים שלנו לנקייה ונוחה אנחנו חייבים לפנות דירות מלאות בתכולה ומלאות בלכלוך שיש באזור המגורים שלנו או בבניין המגורים שלנו.

Exit mobile version