Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פינוי תכולה מדירה שהייתה סגורה הרבה שנים וניקיון

שוק הפינויים רווי בכל מיני הצעות, פינויים מורכבים ופחות מורכבים אבל המיוחד והמאתגר הינו פינוי של דירה רוויה בתכולה, דירה שהייתה סגורה יותר מדי שנים וצריכה הרבה מעבר להזזת החפצים מיעד אחד לאחר. אז מה עושים ומה קודם למה? מה הופך את הפינוי הזה לדבר נכון, פרודוקטיבי ויעיל? במאמר שלפניכם נסקור את כל שלבי הפינוי ואם בכל זאת תגלו שזה מורכב מדי עבורכם גם נציג קווים לדמותו של המפנה שיעשה את זה מהיר ובעיקר יעיל על כל המשתמע מכך.

למה הבית מלא בחפצים? ניקיון ופינוי של דירה סגורה

הדירה הסגורה זה הפינוי האולטימטיבי, היא סגורה יותר מדי שנים, מאובקת מאוד, רוויה בחפצים ולעיתים היא אפילו רוויה באשפה, מה עושים? לפני שמפנים בודקים אם זו בכלל משימה לאדם פרטי או לחברה מקצועית שיכולה לעשות את זה בפחות זמן ובפחות כאב ראש. אז מה קודם למה? המפנה או אתם? פינוי דירה יכול להראות מהצד פעולה פשוטה אבל כשנכנסים לזה מגלים שזה הרבה מעבר לפעולות של הזזה או הרמת חפצים או אשפה. זה לא שמדובר בכמות אשפה קטנה אלא בערמות בלתי נגמרות אומר שי פינוי דירה ומציין כי פינוי תכולה מדירה שהייתה סגורה הרבה שנים וניקיון הינה בגדר שהוא מעבר לאתגר אלא הצלת חיים וסביבה.

מה צריך לעשות לפני שמפנים תכולה מדירה

כשהדירה סגורה מספיק שעדן החלון יישאר פתוח והיונות תמצאנה לעצמן מקום לגור ולהותיר לשלשת יונים שמביאה איתה לא מעט תחלואות, כינים וכל מה שביניהם. אז איך נזהרים מזה או נפטרים מזה? "זה לא לשטוף את הרצפה ובזה נגמר הסיפור" ממשיך ומציין שי, זו מלאכה שצריך לבוא אליה עם הכלים המתאימים, עם האבזור המתאים והכי חשוב? עם הבגדים המתאימים ועם ההגנה המתאימה וזאת בכדי שהכינים שנמצאות במפגע התברואתי הזה לא יעברו לכם לשיער, לבגדים, לנשימה ובעיקר למי שאתם אוהבים. אז לפני הכול ובכלל לפני שמדברים אין טוב יותר ממראה עיניים- כאמור פגישת ייעוץ.

פינוי תכולת דירה. צילום: יח"צ

טרום פינוי – חשיבותה ומהלכה של פגישת ייעוץ ראשונית

למען הסר ספק, פגישת הייעוץ אינה מחייבת אתכם בדבר, להיפך היא מעניקה את כל ההבהרות לגבי מה אתם עומדים לעשות בנכס, כמה זמן זה ייקח וכמה זה יעלה לכם בפועל. פגישת הייעוץ היא במלוא מובן המילה עבורכם ומטרתה לספק לכם תשובות אודות כל מהלך ומהלך שיבוצע כאשר הכול אמור להתרחש בשקיפות מלאה- כמובן תלוי בבחירות שלכם ובשאיפה להשיג את איש השירות שלא יאכזב אתכם- המפנה המקצועי שיודע ממבט קטן אחד מה צריך לעשות וכמה הפינוי הזה יעלה לכם באמת. אז לאחר סיור מקיף בנכס, אפשר לראות לא מעט, אפשר לבדוק את המעברים הצרים ואפשר לבדוק את הנגישות לרבות כמות החפצים או הפסולת המצויה בעבודה. "בגדול ניתן לדעת את היקף העבודה ורק לאחר מכן להציע את הצעת המחיר" אומר שי פינוי דירה ומציע לכם פגישת ייעוץ מקצועית קונקרטית המושתתת אך ורק  על השירותים שאתם צריכים ולא מעבר!

ומה קורה לאחר פגישת הייעוץ?

אם יש הסכמה אפשר להמשיך ולהוציא לפועל את הפינוי עצמו, זאת המלאכה היום יומית של שי פינוי דירה – פינוי תכולה מדירה שהייתה סגורה הרבה שנים וניקיון, באמצעות עובדים, ציוד מתאים וכל השאר מגיע המפנה שבחרתם בתאריך שבחרתם ולא מבזבז זמן. המשימה מתחילה מהמיון עצמו של החפצים, ייעוד הפסולת לאתרי אשפה מורשים ושמירה מפני קנסות מיותרים והכי חשוב? איסוף כל האגירה לשקים שחורים מיוחדים שיכילו תכולה שחלקה תשמש אתכם וחלקה תישלח כאמור לאתרי אשפה מורשים בלבד. זהו, בשלב מסוים אפשר לראות את הבית חף מרהיטים או תכולה ומתחיל שלב הניקיון שכולל בתוכו ניקוי אבק בכל פינה ופינה, שטיפת החפצים הנותרים וייבושם, החלפת מצעים בדירה פעילה, ניקיון המדפים, תיקון המדפים ובלאי, ניקיון השירותים באמצעות חומרי חיטוי חזקים והרשימה קצרה מלהכיל. בשלב הזה יעבור הבית חיטוי בכל פינה ופינה ואם ויידרש שיפוץ גם את זה יהיה ניתן לעשות בכדי להכין את הדירה למגורים, השכרה או מכירה לכל המרבה במחיר.

מחפשים שירותי ניקוי, פינוי, חיטוי ומיידעים את הנכס לגדולות? פנו עוד היום למפנה שמפנה בגילוי לב מלא!

Exit mobile version