Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פיצות שף בראשון לציון? בג'הג'ה בר תמצאו פיצה ברוקולי ורביולי תרד בעבודת יד

ג'הג'ה בר (JAJA), מסעדה איטלקית עם פיצות שף בראשון לציון משיקים מנות ספיישל לכבוד שבועות ואתם חייבים להגיע ולטעום בעצמכם. ההמלצה שלנו – הפעם תוותרו על המרגריטה ולכו על המיוחדים. ג'הג'ה בר – רחוב רוטשילד 86, ראשון לציון.

ג'הג'ה, מסעדת בר ומשלוחים איטלקית באווירה שמחה מראשון לציון, היא מיזם של ברק בירנבאום, בעליו לשעבר של האוטו בר הוותיק והמוכר, וגלעד סולומון, פיציולו (שף פיצות, כן, יש דבר כזה!) מוערך ועטור פרסים. כולל מקום ראשון בתחרות הפיציולו הישראלי לשנת 2019.

סלומון, שלמד קונדיטוריה ב"בישולים" והתמחה בבצקים, מספר שלאחר אינספור מבחני טעימה שעשה לחברים, הוא פיתח את מתכון הפיצה המנצחת בהתאם להעדפות הקהל הישראלי. לדבריו, שוק הפיצות בארץ עבר בשנים האחרונות שדרוג רציני וגם הקהל למד להעריך מהי פיצה טובה ואיכותית.

ספיישל שבועות רביולי תרד. צילום: רועי שר

כשף של ג'הג'ה גלעד מרכיב בעצמו את כל מתכוני הרטבים ומכין את הבצק של הפיצות מקמחים מיוחדים שהוא מייבא באופן אישי מאיטליה. הבצק עובר תהליך עישון מיוחד של 72 שעות, ולאחר שפותחים אותו ידנית, הפיצה נשלחת לאפיה בתנור לבנים והתוצאה פיצה קריספית מותאמת לחיך הישראלי.

כולם יודעים שחג השבועות הוא חג המאכלים החלביים ובדיוק בגלל זה, מסעדת JAJA בראשון לציון, המתמחה בהגשת פיצות שף ותפריט איטלקי  – תציע 2 מנות ספיישל בגזרת הפיצות ובגזרת הפסטות!

הראשונה, פיצה ברוקולי. כשמה כן היא פיצה מהבצק הייחודי של JAJA עם קרם פסטו, גבינת עיזים, ברוקולי וגבינה בולגרית במחיר של 67 שקלים והשניה, רביולי תרד בעבודת יד: 4 רביולים ענקיים עשויים בעבודת יד,  מלאים בתבשיל תרד. מעליהם גבינת עיזים צרובה ומוגשים על קרם בטטה ופרמז'ן. המחיר: 65 שקלים

פיצה ברוקולי ספיישל שבועות בפיצה JAJA. צילום: רועי שר

אז כן, מסתבר שממרכז ראשון לציון מגיעה הבשורה עם חוויה איטלקית אמיתית, הישר מרוטשילד פינת גורדון. מה עוד בתפריט? הפתעות כמו פיצה סביח (51 שקלים) ופיצה דם (57 שקלים) , מנות ראשונות כמו: קרפצ'יו סלק (41 שקלים) או בטטה קומזיץ (38 שקלים), מגוון רחב של פסטות כמו ניוקי קרם עגבניות ומוצרלה (54 שקלים) או רביולי ארטישוק ירושלמי (58 שקלים) וכן  5 מנות סלטים בטווח מחירים של 41 – 59 שקלים, כשהסלט המוזמן

ביותר הוא סלט בוראטה 'ג'ימי אוליבר סטייל' עם גבינת הבוראטה שזוכה לשלל של סטוריז וצילומים (59 שקלים).

 

ג'הג'ה – JAJA בר, מסעדה איטלקית ופיצות שף גם במשלוחים ו-TA.

רוטשילד 86 ראשון לציון להזמנות מקום במסעדה: 077-9386330

שעות פתיחה ימים א' – ו' מהשעה 12:00 – 01:00 (או אחרון הסועדים)

שבת החל מהשעה 16:00 – 01:00 (או אחרון הסועדים)

Exit mobile version