Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פסטיבל היין הכשר הבינלאומי 'טועמים עולם' חוזר לנמל תל אביב

מפגש עם ייננים מחו"ל ומהארץ || השקת יינות חדשים מהארץ ומחו"ל || טעימת יינות ללא הגבלה לצד מנות גורמה של מסעדות מובחרות || שלישי 4.2.2020 החל מהשעה 16:00 טראסק נמל תל אביב.

כ-40 יקבים מרחבי העולם צפויים להשתתף בפסטיבל 'טועמים עולם' של צור עולם של יין שיתקיים ביום שלישי 4.2.2020 זו השנה התשיעית, בטראסק נמל תל אביב.

למעלה מ-30 יינות חדשים מחו"ל יושקו באירוע. היינות הכשרים מגיעים ממגוון יקבים ידועים מצרפת, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארה"ב, קנדה וניו-זילנד, חלקם בפעם הראשונה בישראל.

טועמים עולם. צילום: אייל קרן

פסטיבל 'טועמים עולם' הינו המקביל הישראלי לאירועי KFWE (Kosher Food & Wine Experience) המתקיימים ב-6 ערים ברחבי העולם (לוס אנג'לס, ניו יורק, פריז, לונדון, תל אביב ומיאמי) ונחשב לאירוע טעימות היין והאוכל הכשר הגדול והיוקרתי ביותר בעולם.

השנה יגיעו מספר ייננים מהעולם, שזהו ביקורם הראשון בישראל, המייצרים בדרך כלל יינות לא כשרים אך הבינו את האפשרויות הגלומות בשוק היין הכשר וייצרו במיוחד לקהל היהודי והישראלי ליין של יינות כשרים. הייננים יפגשו עם מבקרי הפסטיבל, יעניקו טעימות מהיינות ויסבירו על היינות הכשרים המיוצרים על ידם.

טועמים עולם 4 יריד היין הכשר 2019. צילום: אייל קרן
תערוכת היין השנתית של צור עולם של יין. צילום: אייל קרן

באי הפסטיבל יטעמו ללא הגבלה את מאות היינות המשווקים על ידי צור עולם של יין, וכאמור, יפגשו עם הייננים והנציגים של היקבים על מנת לשמוע ולקבל הסבר אישי ומלומד על היין הנטעם ותהליך ייצורו.

שלומי צור מבעלי צור עולם של היין ציין כי "אנו שמחים ומתרגשים לקראת הפסטיבל השנתי.  אנו רואים עלייה מתמדת מידי שנה הן בייצור היין הכשר והן בצריכתו ברחבי העולם. השנה היא שנת שיא במספר היקבים המפתחים ליין יינות ומוצרים כשרים. הצלחנו השנה להביא לפסטיבל ייננים ובעלי יקבים מובילים מצרפת, פורטוגל, ספרד, ארה"ב קנדה וניו זילנד שזהו ביקורם הראשון בישראל המאמינים ביין הכשר ובישראל. אני מזמין את כל חובבי היין בישראל להגיע וליהנות מערב מיוחד, מלא בטעמים וריחות".

האירוע ילווה במנות איכותיות ממסעדות כגון WINE&MEAT (הרצליה), סקיילין (ירושלים) ורסטו (תל אביב).

עלות כניסה: 300 ₪ ליחיד, 500 ₪ לזוג.

Exit mobile version