Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פעילויות לילדים לחופש הגדול

חלוקת אירועים לפי אזורים גיאוגרפיים יכולה לסייע להורים שמחפשים פעילות משותפת עם הילדים בחופש הגדול. אז מה עושים בצפון, במרכז ובדרום? הנה כמה הצעות

החופש הגדול מהווה הזדמנות מצוינת לבלות עם הילדים זמן איכות משותף. ההורים יכולים לקחת בעצמם ימי חופש מהעבודה, לצאת עם הילדים לטיול ברחבי הארץ ולעצור באחת האטרקציות המפוזרות ברחבי אזור הצפון, המרכז והדרום.

צילום: עמיעד טאוב

הדבר החשוב הוא לסנן מראש בין האפשרויות ולהתאים את הפעילות לגיל הילדים. כך ניתן להבטיח את ההשתתפות המלאה שלהם בפעילות ולמנוע עוגמת נפש מיותרת.

אזור הצפון: פעילויות לתיירים ומקומיים

הפעילויות השונות באזור הצפון פונות לתושבי האזור ולמי שמגיע אליו לביקור קצר יותר במסגרת חופשה. כך למשל מציע פארק המים "אקווה כיף" בכנרת שדרוג למתקנים הקיימים ולא פחות מ-4 מתחמי פארק רטובים לגילאי 3 ומעלה. בנוסף, אזור הכנרת כולו לובש חג לאורך החופש הגדול ואפשר להגיע לאחד החופים רק בשביל לעשות פיקניק ולהשתכשך במי האגם.

משפחות שאוהבות את הטבע יכולות לנסוע לצוק מנרה עם הילדים ולעלות איתם על הרכבל, מגלשות ההרים, טרמפולינת הבנג'י ורכבת הצוק. יש בצוק מנרה הרבה אטרקציות אתגריות ובטיחותיות לחלוטין ורק צריך לשמור על ראש פתוח כדי ליהנות מהן.

אזור המרכז: פעילויות לכל הגילאים

אזור המרכז תמיד שופע פעילויות ובתקופת החופש הגדול מספרן אפילו עולה ביחס לממוצע. ראשית, כדאי להזכיר את "לגו פארק" בהיכל טוטו חולון ובו מתקני לונה פארק, ג'ימבורי ומבוך לייזר לצד קולנוע 7 ממדים. בנוסף, בגן המדע במכון וייצמן ברחובות יסבירו לילדים איך להכין גלידה מדעית ויעלו מופע מרתק של ניפוח זכוכית, בעוד במרכז החושים של קוקה קולה בבני ברק יספרו על המשקה המפורסם בעולם באמצעות חוויה חושית טוטאלית.

כמובן שאירועים באזור המרכז כוללים את עיר הבירה ירושלים. מגוון האירועים בירושלים קורצים במיוחד לתיירים המגיעים מרחבי הארץ ומחו"ל ובתקופה הקרובה היא כוללת את תחנת הילדים במתחם התחנה, את מרכז הלייזר "ספייס לייזר" עם זירת קרב עתידנית לכל המשפחה ואת בריכת מסילת ציון עם המתקנים המתנפחים לימים החמים.

במקביל, באזור השרון ייערכו אירועים לא פחות מדליקים למשפחות וילדים. אפשר להקדיש את החופש הגדול לעולם הוירטואלי בנתניה שמתאים לכל הגילאים, או להגיע לטכנודע בחדרה שמציג פארק ומוזיאון משמשים כמעבדת ענק.

אזור הדרום: חוגגים את החופש במדבר

החום הכבד של יולי-אוגוסט לא חייב למנוע מהורים את החוויה של בילוי עם הילדים במדבר. במוזיאון הפתוח בגן התעשייה עומר שליד באר שבע מציגים 3 ימי אמנות וקרקס בתאריכים 1-3 לאוגוסט, בעוד בפארק קרסו למדע שבעיר עצמה יש פעילות מיוחדת לחופש הגדול.

דרומה משם אפשר לעצור בחניון הלילה חאן בארות כדי לצפות בכוכבים, או כמובן להמשיך עד אילת ולנפוש במלון.

Exit mobile version