Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פעילות כיפית לסוף שבוע עם הילדים

הנה הגיע לו עוד סוף שבוע ואתם בוודאי מתלבטים לגבי הפעילות שתבצעו עם המשפחה שלכם. האם תצאו שוב אל החורשה ליד הבית לטיול או פיקניק? האם תגיעו אל מרכזי קניות? ומה עם סרט בקולנוע הקרוב? אם אתם רוצים לגוון וליצור חווה כיפית עם הילדים, חושב שתכירו פעילות שתתאים לכולם.

אז כיצד אפשר לבלות עם הילדים? בילוי בתוך חדר בריחה יעצים את החוויה!

מי שרוצה ליצור עם הילדים שלו זיכרונות מתוקים, לצחוק, להתרגש ולהרגיש גיבור בסרט אקשן ליום אחד: יוכל להגיע עם המשפחה אל חדר בריחה. פעילות זאת מושלמת עבור הורים וילדים, מגבשת בין אחים, ומקנה לכולם חוויה כיפית ויוצאת דופן!

מה זה חדר בריחה?

Escape room (בלועזית) הוא משחק מלא הרפתקאות בו ננעלים שחקנים בחדר יחד עם כלל המשתתפים, תוך שמטרתם להימלט מהחדר בזמן מוגבל! חדרי בריחה הם קונספט המבוסס על משחק וידאו שתוכנן ביפן, כאשר ז'אנרים כמו "הבריחה מהחדר", "חדר הארגמן" ועוד, והם החלו את הטירוף שכבש את כל העולם.

בעת הפעילות המשפחתית תצטרכו לברוח מהחדר או להציל את העולם על ידי סריקת הסביבה כדי למצוא כלים ורמזים לפתרון התעלומה או לניצחון כוחות האופל. עוד תצרכו להשתמש בחשיבה ביקורתית וכושר אבחנה כדי לברוח מהחדר ולגבש יחד אסטרטגיות כדי לנצח במשחק.

אילו סוגי חדרים בריחה יש?

כיום ישנם מגוון חדרים החל מחדרי שוטרים וגנבים, חדרי פיראטים, חדרים מסרטי אימה (כמו שתיקת הכבשים או המנסרים מטקסס), ישנם חדרי בריחה לילדים, למבוגרים, למשפחות, כאלה שמתאימים לאוהבי האגדות, ועוד. חשוב לדעת כי הקונספט של החדרים משתנה בהתאם לבחירה שתבצעו, וזאת בחדר מתאים וקרוב לאזור המגורים שלכם.

באמצעות החוויה יכולים הורים וילדים להתגבש, לשתף יחד פעולה, לצבור חוויות וליהנות מפעילות כיפית בסופ"ש למשפחות, עם כמה שעות מלאות אדרנלין וצחוק!

לסיכום, חדרי בריחה מקנים לרבים פעילות כיפית ויוצאת דופן, תוך שבישראל ישנן לא מעט משפחות אשר אימצו את הפעילות לליבם ויוצאים אל חדרי בריחה כמעט בכל סופ"ש. בכך אפשר לצבור זיכרונות וחוויות מקסימות עם כל בני המשפחה.

 

Exit mobile version