Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פרסום בגוגל לקהל במגזר הדתי, צעד אחר צעד

כבעלי עסקים שומרי מסורת, אתם מתאימים את השירותים שלכם עבור הציבור הדתי. כך, החנויות אינן פתוחות בשבת, יש מגוון רחב של פריטי לבוש אופנתי לנערות דתיות ואולי אתם מוכרים בכלל ספרי קודש וספרים תורניים מעניינים? כך או אחרת, כדי להגדיל את המכירות, חשוב לפרסם את העסקים בגוגל. כדאי לעשות זאת צעד אחר צעד כדי למקסם את הרווחים שלכם.

פרסום בגוגל – איך זה עובד?

פרסום בגוגל מתפצל לשניים. החלק הראשון כולל פרסום באמצעות הרשת, כך שיוכלו למצוא את בית העסק שלכם ברגע שיקלידו את מילות החיפוש הרלוונטיות. החלק השני של פרסום בגוגל הוא פרסום דרך רשת המדיה של גוגל הכוללת מערך של סרטונים, אפליקציות ועוד. באופן כללי, ניתן לפרסם סוגי מודעות שונים – מודעות טקסט, סרטונים, מודעות מעוצבות, מודעות להתקשרות טלפונית בלבד ועוד.

פרסום בגוגל – אז איך עושים זאת?

אם אתם מעוניינים לנצל את פלטפורמת גוגל ולהשתמש בשירותים השונים שלה על מנת לפרסם את העסק שלכם, כדאי לפעול לפי כמה צעדים משמעותיים:

  1. בשלב הראשוני עליכם ליצור חשבון בגוגל אדוורדס, אשר יכלול כתובת דואר אלקטרוני וסיסמה. ברגע שיהיה לכם חשבון פעיל, ניתן יהיה לראות את כל הקמפיינים העומדים לרשותכם ולבחור בקמפיין המתאים ביותר.

    קל לפרסם, יותר קשה לנתח ולמטב את הקמפיין. פרסום בגוגל צילום: pixabay

  2. מגדירים את הקמפיין – לאחר שבחרתם קמפיין, עליכם להגדיר אותו כראוי. תנו שם לקמפיין ובחרו את הסוג המתאים לכם ביותר. לעתים תידרשו למקד את הקמפיין כך שיהיה מתאים יותר לקהל היעד. כמו כן, חשוב להגדיר את המחיר שאתם עומדים לשלם תמורת המודעות. תוכלו להשתמש גם בהגדרות מתקדמות יותר של הקמפיין דוגמת תזמון הקמפיין או יצירת סבב מודעות, כך שהמודעות הממומנות יתחלפו בכל פעם.
  3. יוצרים קבוצה – בשלב זה עליכן ליצור קבוצות של מודעות קמפיין.
  4. צרו את המודעה שלכם – אתם יכולים לנסח מודעות טקסט במערכת של גוגל, אך אם אתם מעוניינים להוסיף תמונות וסרטונים, תצטרכו לערוך אותם בנפרד. כמובן, זו ההזדמנות טובה להפגין את היצירתיות שלכם וליצור תכנים אפקטיביים שימשכו את תשומת לבם של הגולשים.
  5. בוחרים את מילות המפתח – חשוב לבצע חקר מילות מפתח על מנת לבחור את מילות המפתח שיובילו את הגולשים למודעה שלכם.
  6. לעקוב אחר איכות ודירוג – כאשר אתם יוצרים את הקמפיין עצמו, אתם יכולים לקבל מידע ראשוני על איכות הקמפיין, מספר הצפיות הצפוי, מהו הדירוג של המודעה ביחס לשאר המפרסמים ועוד.

מדוע כדאי לפרסם בגוגל

פרסום אתר בגוגל מתאים לציבור הדתי, כמו גם לכל עסק המעוניין לפרסם את שירותיו. בהשוואה לקידום האורגני, הקידום הממומן מאפשר לכם להשיג תוצאות מהירות יותר ולהגיע למקומות הראשונים. תמורת תשלום פר קליקים לגוגל, אתם יכולים לעקוב אחר הביצועים שלכם ולאסוף לידים רלוונטיים ואיכותיים. אז אם עדיין אין לכם קמפיין בגוגל, זה הזמן ליצור אותו.

Exit mobile version