Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פרסום בפייסבוק – עלות נמוכה תועלת גבוהה

בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים יש כבר אקסיומה: פייסבוק הוא המקום שבו עסקים צריכים להיות. אם בעבר היה זה פרסום במדריך הכתוב בעל הדפים הצהובים שהיווה את הפלטפורמה העיקרית לחיפוש עסקים, הרי שהיום פרסום בפייסבוק הוא המחליף הרשמי שלו והוא מספק לאנשים ממש את כל הפרטים. אז מה בעצם נותן הפייסבוק לציבור שמחפש שירות או מוצר מסוים ואיך אתם, כבעלי עסקים, יכולים לתמרן אותו לצורכיכם? כל התשובות – במאמר שלפניכם.

אז למה דווקא פייסבוק לפרסום עסקים?

כדי להשיב על השאלה הזאת נתחיל במספר עובדות בשטח:

כל היתרונות הללו יחד עם קלות התפעול של פלטפורמת הפרסום הופכים את הפרסום בפייסבוק ליעיל במיוחד עבור עסקים ונותני שירותים – ולא משנה באיזה תחום.

תמונה באדיבות: pixabay

אבל…

כמובן שחשוב מאוד לדעת לעשות את הפרסום בפייסבוק. על מנת שמודעה תצליח לגרום לאנשים לפעול, היינו – לבצע רכישה דרך דף הנחיתה שאליו הגיעו מהמודעה, ליצור קשר עם בעל העסק או להשאיר פרטי התקשרות – היא צריכה גם להיות כתובה כמו שצריך וגם להציע משהו שיגרום לאנשים לרצות לשמוע עליו או לרכוש אותו. על מנת לעשות את זה נכון, כדאי מאוד לפנות אל מומחי פרסום בפייסבוק.

Ufirst – משרד פרסום שעובד בשבילכם

Ufirst (ufirst.co.il) הוא משרד פרסום המתמחה בתחום של פרסום בפייסבוק. המשרד מנוהל על ידי דוד קרויזר, משרד אשר יודע בדיוק איך לכתוב את המודעות, איך לטרגט אותן אל קהל היעד הרצוי ואיך לגרום לאנשים ליצור קשר עם בית העסק.

Exit mobile version