Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פרסים יוקרתיים למצטיינים של מכללת תלפיות

הכרה באיכות האקדמית של מכללת תלפיות. פרס א.מ.ת. לשנת 2018 בקטגוריית מדעי הרוח הוענק לנשיא המכללה, פרופסור נחום רקובר בטקס חגיגי. האמן אבנר בר חמא מהמסלול לאמנות התבשר על זכייתו בפרס שר החינוך לתרבות יהודית באמנות פלסטית.

השאיפה למצוינות מדבקת והשבוע היא גם קיבלה הכרה מהצמרת המדינית. פרס א.מ.ת, בקטגוריית מדעי הרוח בתחום של משפט עברי הוענק לנשיא מכללת תלפיות וחתן פרס ישראל  פרופ' נחום רקובר בטקס חגיגי בשתתפות, ראש המכללה בנימין בהגון, מנכ"ל המכללה הראל יצחקי ויועץ המכללה יעקב סולר.

צילום: דוברות מכללת תלפיות

בנימוקי השופטים נכתב כי: “פרס א.מ.ת מוענק לפרופ' נחום רקובר על מחקריו המעמיקים, שהם נכסי צאן ברזל, היוצרים כלים לשימושו של המשפט העברי במשפטה של מדינת ישראל, ועל מימוש השאיפה המתמדת לקשור בין עברו המשפטי המפואר של עם ישראל לבין המדינה היהודית המתחדשת".

כמו כן, שר החינוך נפתלי בנט, טלפן לאמן אבנר בר חמא כיום מרצה במכללה ואוצר "הגלריה האחרת" בקמפוס תלפיות ולשעבר ראש המסלול לאמנות במכללה ובישר לו על זכייתו בפרס שר החינוך לתרבות יהודית באמנות פלסטית.

יצוין כי הפרס שיזם שר החינוך נפתלי בנט נועד לבטא את הוקרת הציבור ליוצרים אשר תרמו תרומה משמעותית לתרבות היהודית .

ראש מכללת תלפיות, בנימין בהגון סיכם בגאווה:"מכללת תלפיות מובילה את עולם החינוך והכשרת המורים כבר למעלה מ-80 שנה. הפרסים המכובדים בהם זוכים מדי שנה חברי הסגל האקדמי שלנו, הם הכרה חשובה במצוינות האקדמית שלנו ואני מברך את פרופסור רקובר ומר בר חמא על ההישגים המרשימים".

Exit mobile version