Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פתיחת סתימות ביוב – החידושים שיציע לכם אינסטלטור מקצועי

השיטות המתקדמות ביותר עבור פתיחת סתימות ביוב: הצנרת הביתית שלכם חשופה בכל עת למספר גורמים עוינים שיכולים לסתום אותה ולהוציא אותה מכלל פעולה. כאשר הדבר מתרחש, נגרמת הצפת ביוב מצחינה, מסוכנת תברואתית ובלתי נסבלת. עד לשנים האחרונות, כאשר התרחשה סתימה שכזאת, האינסטלטור פשוט חיפש אותה על ידי ניסוי וטעייה, תוך שהוא מותיר מאחוריו מרצפות וקירות שבורים ולקוחות מתוסכלים בשל ההרס הרב שנוצר והעלויות הכספיות הרבות. ובכן, לא עוד! פתיחת סתימות ביוב יכולה להתבצע בימינו בצורה הרבה יותר מושכלת, כל עוד מתקשרים עם אינסטלטור מקצועי כמובן. באילו שיטות הוא ישתמש? מייד תבינו.

פתיחת סתימת ביוב בתוך הבית

רוצים להזמין אינסטלטור זול שעדיין משתמש בשיטות עבודה ישנות ולא טורח לעבור לשיטות החדשניות של התחום? אז התכוננו לתרחיש הבא: האינסטלטור לא ממש ידע  היכן הסתימה, אז הוא יבחר נקודה נוחה על הקיר או על הרצפה ויתחיל לקדוח, עד שימצא את הנקודה בה הצינור נסתם. התוצאה של הניסיון שלכם לחסוך תעלה לכם בסופו של דבר הרבה יותר, מאחר ותצטרכו שוב לבזבז כספים רבים על רכישת ריצוף לאמבטיה, לשירותים או למטבח ולקוות שהוא יהיה תואם לזה הקיים. מהי הדרך היותר עדיפה בימינו? לשלם מעט יותר ולפנות אל אינסטלטור אשר משתמש בפתרון טכנולוגי מאוד נוח ומתקדם ביותר בדמות מצלמת צינור. בשיטה זו האינסטלטור מחדיר סיב אופטי שבראשו מצלמה לתוך פתח הניקוז ומתחיל להתקדם במורד הצנרת עד שהוא נתקל בסתימה. באופן זה הוא יודע בדיוק היכן לחצוב על מנת להגיע אל החלק הסתום במינימום גרימת נזק.

 

פתיחת סתימות ביוב גדולות יותר

במקרים בהם מדובר בסתימה הרבה יותר מסיבית, יש לפעול בצורה אחרת לגמרי. סתימות שכאלו נובעות מחדירת שורשי עצים ושיחים לתוך צנרת הביוב או כאשר מצטבר שמן רב בתוך בורות הביוב ונמנע מעבר מים במורד הצנרת. במצבים שכאלה ניתן להשתמש במצלמת צינור על מנת לעמוד על מקום הסתימה אך ברוב המקרים אין צורך בכך. הפתרון מגיע בדמות משאבת לחץ אדירה שמסוגלת לשאוב בכוח רב את תכולת הביוב וגם להזרים מים בחזרה. התנועות החזקות של המים בתוך הצנרת מסירות כל מחסום ופותחות את הסתימה תוך זמן קצר. הנוזלים כולם נאספים אל כלי קיבול שמצוי ליד המשאבה. הן המיכל והן המשאבה ממוקמים על גבי רכב ייעודי שקרוי ביובית ואינסטלטור מקצועי אמור תמיד להחזיק באחת שכזאת.

ומה כאשר השימוש בביובית לא עוזר?

לעיתים הסתימה בתוך צינור הביוב עשויה להיות כה חמורה ועיקשת עד שגם כוחה של הביובית אינו מספיק. אנו מבחינים במקרים שכאלו במיוחד בכל מה שקשור לחדירת שורשים אל מערכות ביוב. השורשים הינם עבים ממש כמו גזע של עץ והמקור שלהם עשוי להיות אף מעץ שממוקם עשרות מטרים משם. במידה ולא מעוניינים להתחיל לחצוב במדרכות ומתחת לאדמה, ניתן להחדיר לתוך צינור הביוב רובוט מיוחד. הרובוט מכיל גם מצלמה וגם כלי חיתוך כך שהוא יכול לסלק את המכשול שגורם לסתימה מבלי שיעלה הצורך בהגעה פיזית של איש מקצוע אל הצינורות עצמם.

בשורה התחתונה, פתיחת סתימות ביוב הפכה להיות בשנים האחרונות לטכנולוגית מאוד, מה שיכול לסייע לכם לסיים עם הסתימה תוך זמן קצר ובמינימום הלכלוך והעלויות. על כן בררו מראש באילו אמצעים האינסטלטור שתזמינו משתמש וקבלו החלטה מושכלת בבחירתו.

Exit mobile version