Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

פתרונות חימום קימים

חימום תת רצפתי

לקראת החורף, וגם לאורך כל השנה' צרכנים רבים מחפשים פתרונות חימום יעילים לימי הקור. אם בעבר אנשים נהנו מחימום רק על-ידי תנור ספירלות ישן ובסיסי, הרי היום יש מגוון פתרונות חימום טובים ומגוונים. כל אחד בוחר בפתרון החימום המתאים לו.. אחד הפתרונות החימום החכמים וחסכוניים והטובים ביותר הוא חימום תת רצפתי.

מגוון פתרונות חימום כמו מזגן

יש מגוון סוגים של פתרונות חימום. הרבה אנשים מחממים את הבית בעזרת מזגן אך יש לזה גם חסרונות. יש למזגן תופעות לוואי שמפריעות להרבה אנשים, יש אנשים שמקבלים כאב ראש מלהפעיל את המזגן, המזגן גורם ליבוש האוויר, זה מפריע להרבה אנשים. עלות הפעלת המזגן היא לא זולה בכלל. אנשים מקבלים חשבון חשמל עצום כאשר הם מחממים את הבית בעזרת מזגן. למזגנים יש הרבה תקלות , יש מזגנים שעובדים חלש יחסית לגודל החדר, הרבה מאוד אנשים  לא מרוצים מרמת החימום שמספק להם המזגן.

מפזרי חום וספירלות

יש גם מפזרי חום למיניהם שמחממים את החדר. החיסרון הגדול שלהם הוא שהם מייבשים את האוויר בצורה קיצונית. הם גם בדרך כלל מחממים רק בסביבה הקרובה להם ולא מעלים את הטמפרטורה בחדר בצורה שהחדר יהיה חם ונעים. יחסית לרמת החימום הנמוכה של מפזר חום מספק, עלות התפעול שלו גבוהה. הוא צריך הרבה חשמל. אנשים שמשתמשים במפזר חום לא נהנים מחימום אמיתי בכל רחבי הבית. הם משלמים חשבון חשמל גבוה על חימום מקומי. בנוסף למפזר חום ומזגנים יש גם תנורי ספירלה מקרנים למיניהם. גם לתנור ספירלה יש חסרונות רבים. החיסרון המרכזי של תנור ספירלה העובדה שיש לו רמת בטיחות נמוכה מאוד. היו מקרים רבים של שריפות בגלל תנור ספירלה. אי אפשר להשאיר אותו פועל ומחמם בלילה וללכת לישון. הוא לא בטוח בשימוש עם ילדים.

שיטת החימום העדיפה- חימום תת רצפתי

אחת משיטות החימום המקובלות מאוד בעולם, היא שיטת החימום התת רצפתי. לחימום תת רצפתי יש שני יתרונות מרכזיים. ראשית יש לו רמת בטיחות גבוהה מאוד. הוא נמצא מתחת לרצפה ואין שום צינורות גלויים או ספירלות או משהו מסוכן. הוא בטוח לגמרי לשימוש במהלך השינה בלילה. הוא בטוח לגמרי בשימוש של ילדים. היתרון השני של מערכת חימום תת רצפתי היא שעלות החשמל שהיא צורכת היא נמוכה מאוד.

Exit mobile version